czwartek, 23 stycznia 2014

3. Zwyczajnie.

Wczorajszy dzień zaliczam do udanych <a raczej noc> ! :DD
Lubię tak, gdy chociaż na chwilę mogę uwolnić się od moich codziennych problemów.

No i kolejny promyczek radości, wynika z tego, że mój żołądek się chyba powiększył,
bo cały czas jem, jem, jem i dalej jestem głodna! :P
Jestem z siebie zadowolona! :) 
Przez ostatni tydzień zjadłam tyle co dawniej przez miesiąc czy dwa, 
ale ja się pytam czemu schudłam 2,5 kg? :(
Mam nadzieję, że dotychczasowy apetyt mnie już nie opuści :D



Dzisiejsze, zwyczajne śniadanie w towarzystwie, bo z kuzynką :)

rogalik z masłem i nutellą, herbata




5 komentarzy:

  1. Jak ja dawno nie jadłam takiego rogala :D ! Dzięki za przypomnienie .
    Dlaczego schudłaś ? Bo JESZ ZA MAŁO :< Nie ograniczaj się jedz to na co masz ochotę słońce - uda Ci się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie jem już dużooo więcej, nic sobie nie ograniczam, a jak się ważyłam to jeszcze mniej mam :( Ale tak łatwo się nie poddam, już nie teraz! :)

      Usuń
    2. dzięki za wsparcie :*

      Usuń
  2. Jeju, ja tak nie miałam! Może dodaj tłuste mleko, 2 łyżki oliwy do obiadu? Mocno trzymam kciuki, aby było lepiej!
    A śniadanko, o matko... pychota! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie cudowne śniadanko, uwielbiam rogale!

    OdpowiedzUsuń