czwartek, 27 marca 2014

65. Czwartkowy wypiek.

To już czwartek!?
Czyli jeszcze jutro i znów mamy weekend! :))
Dziś pogoda w miarę wiosenna, przyjemna, słoneczna. Tak ma być! :)

Moje awokado w końcu dojrzało. Więc wreszcie mogłam zrobić ciasto, które od dawna mnie kusiło!
Awokado brownie. Moje pierwsze awokado brownie! :D

Jestem na prawdę zaskoczona tym owocem, robiłam już awokado pancakes, dziś wersji z ciastem.
Ten owoc jest znakomity. Nie dość, że zdrowy to jeszcze jaki smaczny!
Muszę jeszcze spróbować go w wersji słonej. Mam nadzieję, że się nie zawiodę.


Jednoporcjowe awokado brownie



PRZEPIS
1/2 awokado
jajko
2 łyżki jogurtu naturalnego
60 g mąki
łyża cukru
łyżka kakao
1/2 łyżeczki proszku do pieczenia

Awokado rozgnieść widelcem i wymieszać z resztą składników.
Przełożyć do wyłożonego  papierem naczynka. Wstawić do rozgrzanego piekarnika, piec w 180 stopniach około 30-35 min.


Świetnie smakuje z serkiem naturalnym lub innym smarowidełkiem :))

17 komentarzy:

  1. Czas leci jak jakiś szalony, dopiero co weekend mieliśmy, a zaraz się zacznie kolejny, niepojęte! o_o
    Awokado na słodko do tej pory tylko w kremie wykorzystałam, więc Twój przepis chętnie przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie dziś też wypiekowe śniadanko ale twoje jest 10000000 razy lepsze <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tak, awokado brownie jest pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wygląda pysznie uwielbiam czekoladowe ciasta:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ależ to pysznie wygląda... aż ślinka cieknie...

    OdpowiedzUsuń
  6. Robilam, wiem że jest pyszne ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiesz co...tak kusisz tym awokado ,że chyba dam mu jeszcze 1 szansę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. potwierdzam, zgadzam się - pyszności!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja sceptycznie podchodzę do tego owocu, aczkolwiek ten wypiek mnie oczarował :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Już z daleka widać, że wilgotne , no i oczywiście pyszne ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam czekoladowe ciasta, zwłaszcza brownie, aczkolwiek ja bym awokado jednak zblendowała :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię takie wypieki, smakują najbardziej do kawki:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj, tak. Awokado brownie to zdecydowanie jeden z najlepszych wypieków <3

    OdpowiedzUsuń
  14. wygląda obłędnie *.* wstyd się przyznać , ale jeszcze nigdy nie jadłam awokado :D Będę musiała koniecznie spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudo bardzo podoba mi sie ten wypiek <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Dla mnie awokado to po prostu idealny owoc! :) Tyle pyszności można z niego zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przed chwilą wróciłam z lidla i kupiłam awokado! Zainspirowałaś mnie ;D

    OdpowiedzUsuń