czwartek, 17 kwietnia 2014

86.Owsiankaaaa!

Mamy wolne, chociaż w sumie tylko 6 dni ale zawsze coś! 
Na szczęście słoneczko zwów powróciło do nas, jest od razu lepiej :>
 Potrzebowałam tej przerwy, w końcu się wyspałam, planuję też zrobić też kilka rzeczy w te Święta,
na które nie mam zbytnio czasu w czasie szkoły. Na pewno też odpocznę, zobaczę film, poleniuchuję. 
No bo od tego chyba są te Święta, co nie?  :)


Nie miałam pomysłu na dzisiejsze śniadanie ale tak dawno nie jadłam owsianki więc musiała się w końcu pojawić :)
do tego klasyczne połączenie jabłko-masło orzechowe i nic więcej mi nie potrzeba, no dobra jeszcze cynamon! :D


owsianka z jabłkiem, masłem orzechowym i cynamonem

PRZEPIS
5 łyżek płatków owsianych
szkl mleka
łyżeczka cynamonu
łyżka miodu
jabłko

Płatki zalewamy wrzątkiem do ich poziomu, odstawiamy do napęcznienia(około 10min). W tym czasie jabłko kroimy w kostkę. Następnie napęcznione płatki zalewamy mlekiem, wstawiamy na gaz i gotujemy do zgęstnienia, dodajemy jabłko i cynamon i hotujemy jeszcze przez chwilę.  Przelewamy do miseczki i zajadamy z masłem orzechowym :)


" Lubię swoje dłonie, zgrabne i delikatne"

21 komentarzy:

  1. Jabłko i cynamon - para idealna <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie połączenia zawsze smakują wybornie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Owsianki w takim wydaniu nigdy dość! :)
    A co do przepisu na sernik - mogłabyś mi przypomnieć po świętach, tak we wtorek? Wtedy bym Ci wysłała na maila, bo teraz mam lekki chaos w domu związany z pakowaniem :D

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie też dziś słońce, trochę nieśmiało wychodzi, ale jednak <3
    Połączenie jabłka i cynamonu chyba nigdy mi się nie znudzi! A do tego masło orzechowe i już w ogóle jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja co wieczór to połączenie jem, jeszcze wiejskiego dorzucam i... sosu sojowego :D
    słoneczko teraz trzeba wykorzystać w 100%!

    OdpowiedzUsuń
  6. swietna ta owsianka klasyki zawsze rzadza <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Smaki idealnie dobrane :)

    Odpoczywamy :D Zdecydowanie wszyscy na to zasługujemy w tę przerwę Świąteczną :]

    OdpowiedzUsuń
  8. jabłko, cynamon i masło orzechowe...czego chcieć więcej?:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Klasyczne połączenie jest najlepsze <3

    OdpowiedzUsuń
  10. też dziś postawiłam na owsiankę, bo stwierdziłam,że zaniedbałam jej robienie! ; D

    OdpowiedzUsuń
  11. Jabłka i cynamon same się o siebie razem proszą, a jeszcze orzechy ziemne ... ;)
    Fakt, odpocząć trzeba na maxa :]

    OdpowiedzUsuń
  12. Trafiłaś z tymi połączaniami ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Jabłko i masło orzechowe to najlepsze połączenie ze wszystkich! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne połączenie! :)
    Ja się staram coś pouczyć :(

    OdpowiedzUsuń
  15. kurczę jeszcze nigdy nie jadłam masła orzechowego ... na pewno muszę go spróbować w połączeniu z jabłkiem !!
    korzystaj z tych 6 dni ! to przecież też dużo ;))

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocham to połączenie, cynamon i jabłko w owsiance <3
    Wykorzystuj na maxa czas wolny :D to aż 144 godziny! No, teraz trochę mniej :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Takie klasyczne rozpoczęcie wolnego jest idealnym rozwiązaniem! A jakże pysznym! To połączenie nigdy nie zawodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten klasyk jest i będzie na podium :) Jednym słowem przepysznie!

    OdpowiedzUsuń