piątek, 18 kwietnia 2014

87. Omlet na Wielki Piątek.

Dziś ostanie porządki, sprzątanie i ostatnie zakupy.
Wieczorem kościół i kolejny dzień za nami.

Jutro zapowiada się dzień w kuchni, doczekać się nie mogę! :D
Jednak muszę jeszcze zdecydować się, który sernik zrobię, bo mam tyle przepisów, że nie potrafię wybrać jednego! :D  
A jak Wasze przygotowania? :)
Jajka pomalowane, babki upieczone? ;D

Mój pierwszy omlet owsiany. Zrobiłam wersję na wytrawnie. Wybrałam szpinak i ser. Uwielbiam te połączenie :>
A no i ketchup też musi być! Bez niego ani rusz :D
Uwielbiam maźźiać ketchupem, dziś jakiś potworek wyszedł. haha :DD

owsiany omlet ze szpinakiem i serem 


PRZEPIS
30g płatków owsianych
jajko
łyżka mąki
1/4 szkl mleka
1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
sól/pieprz/zioła
kawałek sera
trochę mrożonego szpinaku

Jajko, płatki, mleko, mąkę, proszek, przyprawy wymieszać, dodać rozmrożony szpinak i potarty ser. Ponownie wymieszać. Smażyć na rozgrzanej patelni teflonowej z obu stron.

20 komentarzy:

  1. Ooo! Ten omlet wygląda bajecznie! Już chyba wiem, co będę jadła dzisiaj na obiad. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja zaraz identyczny omlet na II śniadanie robię! :)
    babki dziś piekę i również cieszy ten dzień kuchenny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten ciągnący się ser *.* Koniecznie muszę spróbować owsianego placka w takiej wersji! :D
    Szpinaku użyłaś mrożonego, czy świeżego? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam taki ciągnący się ser *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnie zdjęcie jest niesamowite! :D

    Przygotowania u mnie wciąż trwają ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciągnący ser i ketchup - mniam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten omlet wygląda niesamowicie! Ten ciągnący się serek <3
    Ja robię kokosowy sernik na kruchym spodzie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten ser i szpinak <3
    Przepis koniecznie muszę podkraść i wykorzystać ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. jej , ten omlecik musiał smakować epicko.
    U mnie z przygotowaniami jeszcze nijak, po południu dopiero wezmę się za pieczenie i gotowanie, a jutro jakieś porządki. ; D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jej, ten omlet musiał byc przepyszny! Tak dużo szpinaku i ten ciągnący się ser! Wiesz co dobre <3
    U mnie tez końcówka sprzątania, wieczorem robię mazurka, później kościół i zakupy. Jutro piekę babę i idę na nocowanie do dziadka ;3

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny omlet :D Właśnie rozmyślałam co zjeść na obiad :D ii proszę :D Dzięki za pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten ser *.*
    I ketchup zawsze musi być! Uwielbiam nim rysować wzorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. kiedy zobaczyłam drugie zdjęcie , powiedziałam dokładnie - o jezus ! zachwycasz, serio :3

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten ser booosko się ciągnie :3 Ten omlet wygląda tak pysznie, że choć niedawno sama obiad jadłam, to mam ochotę teraz zrobić sobie taki jak Twój :D

    OdpowiedzUsuń
  15. kurde super propozycja, jak dla mnie na obiadek, ale to nie zmienia faktu, że mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Taki uśmiechnięty i ze szpinakiem mniam :) !

    OdpowiedzUsuń
  17. Kocham szpinak, a ten ciągnący się ser na zdjęciu wygląda bardzo apetycznie.

    OdpowiedzUsuń