piątek, 1 maja 2015

426. twarogowe kluseczki bo zimno

Pochmurno, chociaż śniadanie ciepłe i kolorowe, nie ma się co smucić ale pogoda to by mogła się poprawić :)

 a co do śniadania, kto nie robił twarogowych to niech to szybko nadrobi, smakują jak seernik ♥

twarogowe kluseczki na mleku z domowym dżemem truskawkowym i słonecznikiem 


PRZEPIS
100g twarogu
jajko
łyżeczka cukru
2 łyżki mąki
250ml mleka

Mleko zagotować w garnku.Twaróg wymieszać z jajkiem i cukrem, dodać mąkę i dokładnie wymieszać. Kłaść porcję ciasta łyżką na gotujące się mleko i gotować około 2 minuty od wypłynięcia. Przelać do miseczki, podawać z ulubionymi dodatkami.




  Mam cholerne szczęście, że mam takich zwariowanych, zakręconych przyjaciół wokół siebie.
Po wczoraj to aż brzuch ze śmiechu mie boli :D  
tymczasem czekam na wieczór :>

26 komentarzy:

  1. Przyjaciele są najważniejsi :D
    Twarogowe kluseczki najlepsze!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba faktycznie na dniach zrobię sobie lane kluski na mleku, bo już to drugie dzisiaj, które widzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dwie rzeczy, których nie mogę jeść- twaróg i mleko XD Ale chętnie zjem słonecznik z dżemem :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Przydała by mi się taka miseczkowa wersja sernika <3

    OdpowiedzUsuń
  5. taki domowy dżemik... w tym roku na pewno robię!

    OdpowiedzUsuń
  6. Uu to życzę miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyjaciele - bardzo ważni ludzie.
    Udanego wieczoru w takim razie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bo przyjaciele są jak rodzina, zawsze można na nich liczyć :)
    A kluski zapisuję do zrobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Twarogowe musiały być przepyszne!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaskakujesz tymi kluseczkowymi propozycjami coraz bardziej :] Udanej majówki kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Często je robię na kolację. Boskie są :) i piąteczka za kluchy!

    OdpowiedzUsuń
  12. Robiłam i potwierdzam że są pyszne <3

    OdpowiedzUsuń
  13. zapisuję przepis i w najbliższym czasie się za nie zabieram ! :D kluseczki na mleku kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  14. ooo mniam pobieram przepis *.* !<3
    Miłego Piątku :*

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja ani twarogowych, ani w ogóle żadnych jeszcze klusek nie robiłam:(

    OdpowiedzUsuń
  16. za każdym razem jak widzę kluchy to mam ślinotok haha! Uwielbiam je! <3

    OdpowiedzUsuń
  17. na odległość wyczuwam, że te kluski to w 100% moje gusta :D

    OdpowiedzUsuń
  18. już sobie wyobrażam jak to musiało smakować. yummy!

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie rano super cieplo, a teraz pogoda sie tak popsula :( Ale pychaaa <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Marzę o kluskach na mleku, ale z moją awersją do tego produktu chyba źle by się to skończyło :c

    OdpowiedzUsuń
  21. Ejj, to niesprawiedliwe. Już dziś jadłam kluski na mleku i miałam zamiar jutro zjeść coś innego, ale namówiłaś mnie na twarogowe! XD

    OdpowiedzUsuń
  22. mmmmm już sobie wyobrażam smak tych kluseczek <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Jeśli są jak sernik, to robię przy najbilższej okazji! :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Kluseczki idealne! Powiadasz, że jak sernik? Do zrobienia! :D

    OdpowiedzUsuń