czwartek, 6 listopada 2014

273. Granola z patelni, bananowa! + tort

Granola z patelni to naprawdę fajna opcja! Szybka i smaczna, akurat na dziś jak nie mogłam się zdecydować co zjeść, a czasu mało było :>


jogurt borówkowy z granolą kakaową- bananową i bananami

PRZEPIS
łyżka miodu
3 łyżki płatków owsianych
łyżeczka kakao
1/2 banana
słonecznik
migdały
żurawina

Na patelni rozpuścić miód, dodać płatki, żurawinę, posiekane migdały i słonecznik, Wymieszać, dodac kakao i rozgnieconego banana. Jeszcze raz dokłądnie wymieszać, aż składniki się połączą. 


A co do wczoraj, siostra z prezentu zadowolona, a torcik równie sprawił jej radość :)
A Wam bardzo dziękuje za życzenia ♥


tort z czekoladą milka, mascarpone i malinami

26 komentarzy:

  1. Prze- piękny tort ^^
    A granola - mmm <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie szybkie śniadania to ja lubię :) A tort pierwsza klasa!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wygląda ten tort, chyba masz jakiś cukierniczy talent! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. sama zrobiłaś ten tort?! gratuluję! ;) wygląda nieziemsko i jestem pewna, że tak też smakuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oooo kochana, dzisiaj śniadanie niknie w blasku tego tortu z malinami :D

    OdpowiedzUsuń
  6. widziałam zdjęcie wczoraj na insta bodajże i ciekawi mnie, co było w środku tego wielkiego pudła? :D
    tort pychoctwo! aż żałuję, że i moją siostrą, nawet przyrodnią, nie jesteś.. :c :b

    OdpowiedzUsuń
  7. pyszne śniadanie a ten tort, pycha:)

    OdpowiedzUsuń
  8. tort skradł dzisiaj moje serducho :D

    OdpowiedzUsuń
  9. zakochałam się w tym torcie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Marzył mi się tort z mascarpone właśnie na urodziny... :) a do tego milka to już full opcja!
    Taaak, granola z patelni to rewelacyjny pomysł na śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zamawiam taki tort na luty! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja tortem zachwycam się od wczoraj! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna propozycja z tą granolą. :)
    Tort wygląda obłędnie. O smaku wolę nie myśleć...

    OdpowiedzUsuń
  14. zobaczyłam najpierw zdjęcie śniadania i górę tortu i od razu pomyślałam, że nie chce go widzieć dalej ;p dziś z wierzchu boski tort wygrał ze śniadaniem :D

    OdpowiedzUsuń
  15. wspaniale smaki w sniadaniu i ten tort <3 !

    OdpowiedzUsuń
  16. Ty to jestes niesamowita z tymi tortami! <3

    OdpowiedzUsuń
  17. mniamo *.*
    same pysznosci Torcik Rewelacja .
    Czekolada z malinami CUDO <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Kiedyś ludzie będą się bić o Twoje wypieki! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Tak tak, ja tu staram się zrzucić trochę kilo, a Ty mnie takim tortem dobijasz :D

    OdpowiedzUsuń