sobota, 29 listopada 2014

292. Orzechowo-bieluchowe placuszki.

Sobota. Nareszcie mogę trochę odetchnąć. Chociaż nastęnych tydzień znów zapowiada się męcząco.
Ale narazie o tym nie myślę, cieszę się dniem dzisiejszym :D



A te placki... bomba! Delikatne, mięciutkie, na bazie serka bieluch, mocno orzechowe... 

orzechowe placki z miodem i serkiem bieluch; kawa




PRZEPIS
100g serka bieluch
łyżka cukru brązowego
jajko
2 łyżki mąki
łyżeczka proszku do pieczenia
40g zmielonych orzechów włoskich

Białko ubić na sztywną pianę. Żółtko wymieszać z serkiem, cukrem, proszkiem, mąką i orzechami, dodać ubite białko i delikatnie wymieszać. Smażyć z obu stron na suchej, teflnowej patelni. Podawać z ulubionych dodatkami.


Placuszki i racuszki




...marzenia naprawdę się spełniają, pamiętacie o TYM, mama ma już swój wózek, a to tylko i wyłączenie dzięki dobrych sercom innych ludzi. DZIĘKUJĘ!


25 komentarzy:

  1. o tak, te na bieluchu uwielbiam, są mega delikatne <3

    OdpowiedzUsuń
  2. ale delikatne <3
    super, że z mamą się udało!

    OdpowiedzUsuń
  3. wygląda przepysznie :D tylko jestem uczulona na orzechy :(

    Zapraszam do mnie na gwiazdkową akcję blogerską :)
    http://testacja.blogspot.com/2014/11/ho-ho-ho-gwiazdka-blogerska-z-testacja.html
    PS> oczywiście obserwuję:)
    testacja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak jest, odpoczywaj i nie myśl o następnym tygodniu. Leniwa sobota, to jest to! :)
    Pyszne śniadanko!

    OdpowiedzUsuń
  5. Placki z orzechami i miodem muszą być pyszne :) Szkoda, że miód tak szybko krystalizuje :( Ja obecnie płynnego nie posiadam i do placków zazwyczaj używam syrop klonowy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie orzechowe, świetne musiały być :D
    Życzę Ci bardzo leniwej, soboty :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Sam serek Bieluch nie za bardzo nam smakuje, ale w takiej wersji chętnie byśmy spróbowały. No i te orzechy na pewno dopełniają całość :) Podoba nam się tutaj i na pewno będziemy stałymi gośćmi :) Pozdrawiamy "Candy Pandas"

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe wiadomości :) Ucałuj mamę od blogerki z Gdyni ;]

    Obłędnie orzechowe, pachnieć musiały świetnie, a jak smakować!
    Miłego weekendu :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Strasznie się cieszę z powodu mamy ;) ;* ♥
    A placki wiadomo że cudowne !

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale się cieszę! :)

    No i jasne, nie myślmy na razie o przyszłym tygodniu i żyjmy weekendem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Idealnie wysmażone :) dasz wiarę, że ja nadal nigdy bielucha nie jadłam..?
    Ale się szeroko uśmiechnęłam na wieść o mamie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Idealna ilość orzechów w tych plackach, maksimum smaku :)
    trzeba się cieszyć chwilą, dokładnie tak jak Ty ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten serek mogę jeść tonami! Musi nadawać placuszkom niebywałej delikatności *.*

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie będę pisać dzisiaj o śniadaniu, bo mam łzy w oczach jak przeczytałam podlinkowanego posta! Super, że są jeszcze na tym świecie ludzie chętni do pomocy, przesyłam buziaki i Tobie i Mamie :*!

    OdpowiedzUsuń
  15. Leniuchuj ile wlezie :D Przyszły tydzień jeszcze daleko :D Placki.....ja też chcę :D Jutro leniuchujemy razem i robisz mi takie placki :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak ja dawno nie jadłam placków <3 musiały być pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Placuszki zawsze są pyszne,z różnymi dodatkami.Pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  18. wyglądają tak delikatnie :), bielucha też uwielbiam a z miodkiem to już raj :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Nic na śniadanie nie uwielbiam tak, jak właśnie takie placki! Najlepsze:)

    OdpowiedzUsuń