sobota, 25 kwietnia 2015

421. Waniliowe kluseczki z serka wiejskiego

Piątek od rana aktywny. Na początek uroczyste zakończenie maturzystów gdzie bralam udział w poczcie sztandarowym, poźniej zakupy z koleżanką, lody z siostrą, a w domu nadrabiałam zaległości u Was i te w szkole,  a na koniec dnia 18-nastka :)


a dzisiejsze śniadanie to totalny spontan, w ogóle nie liczyłam, że coś z tego wyjdzie :D
miałam ochotę na kluseczki, a ważność serka już prawie się skończyła, zaś na serniczek nie miałam ochoty, to powstało to oto coś :D i dodam, że całkiem pyszne to coś  :)


waniliowe kluski z serka wiejskiego z pomarańczą i czekoladą



PRZEPIS
100g serka wiejskiego
łyżeczka cukru
jajko
aromat waniliowy
50 g mąki pełnoziarnistej


Serek wymieszać z jajkiem i cukrem, dodać kilka kropel aromatu waniliowego i mąkę, dokładnie wymieszać. Wodę w garnku zagotować i kłaść łyżką porcję ciasta do gotującej się wody, gotować około 2 min od wypłynięcia, Przełożyć do miseczki i podawać z ulubionymi dodatkami.

Posprzątać. upiec ciasto. gril z rodziną. i znów osiemnastka. Takie mam plany na dziś ^^ :)

21 komentarzy:

  1. Dobre i ciekawe ''coś'' :D

    http://grapefruitjuicesour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Matko, ile Ty imprezujesz! :D haha

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja o przepis poproszę, bo brzmi wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Udanej zabawy :) Pyszne kluseczki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Plany na dziś idealne! :) Miłego dnia :*

    OdpowiedzUsuń
  6. podziel się przepisem, nooo nie bądź taka.. :D:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też, chcę! bo wiejskich u mnie dostatek ostatnio :D

      Usuń
  7. Sezon 18-nastkowy w pełni :D
    Wszystko co z wiejskiego spotyka się u mnie z dużą aprobatą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi ostatnio wyszła totoalna klapa jeśli chodzi o te kluseczki. Dlatego prosze o przepis ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. O ! ciekawa propozycja , :) też dziś grillowałam z rodzinką :P udanej zabawy imprezowiczko ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomarańcza i czekolada to połaczenie idealne ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Plany pełne pozytywnych emocji ;)
    Wieki nie jadłam pomarańczy!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow ale zwariowane dni u ciebie ostatnio, ale tak trzymaj dalej ! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Serek wiejski jest pyszny w każdej postaci, więc przepis pewnie udany :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie wyglądają! Nigdy nie słyszałam o kluskach z serka wiejskiego :)

    OdpowiedzUsuń