sobota, 4 października 2014

241. Sernik to czy jaglanka?

Te uczucie kiedy inni cieszą się z Twojego szczęścia, tryskają dumą i wspierają. no bezczenne! dziękuję ♥

Śniadanie no cóż... idealne! Nic bym w nim nie zmieniła!
Jaglanka najbardziej smakuje mi w postaci kremu, a sernik to moje ulubione ciasto,
dlatego łączę te dwie pyszności i jestem w niebie *-*
Niby tylko śniadanie, a jak potrafi uszczęśliwić człowieka :)


sernikowo-brzoskwiniowy mus z kaszy jaglanej z borówkami i crispello 

Coś  podobnego było tu u Wiktorii i to od niej zaczerpnęłam ten pomysł :*

PRZEPIS
4 łyżki kaszy jaglanej
szklanka wody
brzoskwinia
100g twarogu
cukier

Kasze opłukać na sitku, ugotowac do miękkości na wodzie, odstawić do przestudzenia.
Brzeoskwinię pokroić w kostkę. Następnie zblendować kaszę, dodać twaróg i brzoskwnię. Wszystko razem zblendowac na gładki krem, posłodzić do smaku. Przełożyć do miseczki, na noc włożyć do lodówki.




Czeka mnie dziś tyyle pracy, że nie wiem od czego zacząć. Teraz jeszcze doszły mi dodatkowe obowiązki, a siostra na uczelni. Ale najpierw idę piec ciasto, a co! :D
a i jeszcze zamierzam dziś zrobić ketchup z cukinii, w moich domu zrobił furrorę, zresztą robię go już 3 raz w przeciągu dwóch miesięcy to chyba o czymś świadczy :D
Jeśli macie jeszcze zapasy cukini to róbcie, naprawdę polecam! 

udanej soboty! :*

35 komentarzy:

  1. pyszotka! <3
    trzymaj się kochana! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. To połączenie musialo byc wprost genialne.
    Milej pracy! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba połączyłaś moje ulubione składniki.. i efekt niesamowity!
    Powodzenia w pieczeniu ciacha :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie proste i szybkie a zarazem jakie musi być smaczne , musze sobie kiedyś zrobić to cudeńko na sniadanie 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. jak sernik to tylko z brzoskwinia! najlepszy!!

    OdpowiedzUsuń
  6. sernik i kasza jaglana w jednym? nie musisz mnie do tego przekonywać!

    OdpowiedzUsuń
  7. To połączenie faktycznie musiało być bezbłędne! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. o, pamiętam, że kiedyś zupełnie niechcący upiekłam jaglany sernik (miały być placki, ale bałam się usmażyć takiej masy) i.. to był najlepszy sernik na świecie!

    OdpowiedzUsuń
  9. nieważne co to jest... ważne, że wygląda pysznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. już wiem co zagości u mnie na śniadanko, uwielbiam wszystko co z twarogiem i jaglanką <3
    oo słyszałam o ketchupie z cukinii, ale jakoś nie miałam okazji zrobić :O
    miłego weekendu :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Obowiązki obowiązkami, ale ciasto zdecydowanie stanowi priorytet!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. W takim razie ja też przepis zapisuję! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Cieszę się, że mogłam Cię zainspirować :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ale trafiłaś w moje gusta! krem z jaglanej jak najbardziej tak, a sernik to też moje ulubione ciasto ;) więc przepis na pewno wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie dość że krem z mojej ulubionej kaszy to jeszcze to crispello na wierzchu <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Smakowity przepis, takie pyszne śniadanie to idealny pomysł na miłe rozpoczęcie dnia. :)

    nasniadanie.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam i sernik i jaglaną, więc taki krem na pewno by mi posmakował :) Zresztą, robiłam go nawet i był pyszny :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Nieważne co to jest, ważne jak wygląda i smakuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ketchup z cukinii? :D To chyba jedyna rzecz, której jeszcze z jej użyciem nie jadłam :) Podasz przepis?
    A krem jaglany taki pyyyszny! ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Świadczy o tym, że powinnaś przepis podać, chętnie wypróbuję, bo jestem ketchupoholiczką.
    Ze wszystkim dasz radę w weekend :*
    A śniadanie niemal idealne. Za crispello nie przepadam ;P

    OdpowiedzUsuń
  21. Śniadanie i przepiękne, i smacznie się zapowiadające, aksamitne takie <3
    Ketchup z cukinii? :D

    OdpowiedzUsuń
  22. W sumie, to ja się Tobie nie dziwię - kremy jaglane to właśnie te najlepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Tyle obowiązków, ale ciasto najważniejsze! :D Tak trzymać, a krem wygląda obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepis porywam! *.* Wygląda obłędnie i fajnie podane! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. muszę koniecznie zapisać to cudo! wygląda fenomenalnie :>

    OdpowiedzUsuń
  26. a jakie ciacho dzisiaj pieczesz? :D
    o, tak - kremowa jaglanka to królowa śniadań!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ketchup z cukinii? Intrygujące!

    OdpowiedzUsuń
  28. O mamo, no i masz mnie (: Jaglana królową kasz!

    OdpowiedzUsuń
  29. u mnie też cukinia króluje, tylko w pomidorowym sosie słodko-ostrym :)
    jaglanka z twarogiem to moje ukochane połączenie (z ricottą... <3) :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wszystko pięknie gdyby nie te pralinki! Bardzo nieudany produkt Milki :c

    OdpowiedzUsuń