czwartek, 16 października 2014

253. Owsianka na dłuugi dzień.

Dziś cały dzień poza domem, wróce dopiero koło północy.
jako, że jestem w poczcie sztandarowym w naszej szkole jedziemy z delegacją do Krakowa.
ale jeszcze sprawdzian z biologii, z grzybków musze zaliczyć, trzymajcie kciuki :*

a owsianki to mi nawet brakowało powiem Wam :>

kawowa owsianka z migdałowymi kuleczkami giotto



2 łyżeczki kawy rozpuszczalnej zalać wrządkiem(pół szklanki), dolać pół szklanki mleka i razem zagotować, wsypać 4 łyżki płatków owsianych i gotować do zgęstnienia.



miłego dnia :*

27 komentarzy:

  1. U mnie też dziś zapowiada się cały dłuugi dzień poza domem. I na takie dni owsianka najlepsza :)
    A te kuleczki tak kuszą!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tych kuleczek to ci strasznie zazdroszczę <3

    OdpowiedzUsuń
  3. A co to za kuleczki? Strasznie fajnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale cudo, te kuleczki to strzał w samo sedno kawowej owsianki! :)
    powodzenia, grzyby można zbierać nawet i bardzo chętnie, ale pisać z nich sprawdziany, to już mniej.. :b

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam giotto, zawsze tato przywozi mi z Niemiec, najlepsze słodycze ever <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie jadłam tych kuleczek...świetnie wyglądają w dzisiejszej owsiance :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O jeżuniu jaka zasmaczysta owsianka :D aż poczułam jej energię :) Kuleczki kuszą :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Te kuleczki są przepyszne :)
    Dzień dłuugi, ale i tak mam nadzieję, ze dobry będzie :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślałam, że to rafaello!
    Ale pyszna owsianka.

    OdpowiedzUsuń
  10. kurczę, a ja tych kuleczek nie jadłam. czas to zmienić bo wyglądają obłędnie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. WYGRAŁAŚ tym śniadaniem! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. co to za kuleczki? *_* ale boskie śniadanie!

    OdpowiedzUsuń
  13. te kluki genialnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie też dłuuuugi dzien :)
    A te kuleczki cudnie wyglądaja na owsiance ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. po porządnej porcji owsianki na dodatek kawowej to nawet długi dzień na nogach nie powinien być straszny ;]

    OdpowiedzUsuń
  16. jakie super kuleczki! całość genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zazdroszczę Ci tych kuleczek , całość wygląda mega smakowicie :D

    OdpowiedzUsuń
  18. No pewnie, że dobrze. Życie jest tak ulotne, że lepiej wpędzać się w wir przyjemności aniżeli osiąść i narzekać, marudzić, obawiać się jak to znudzeni ludzie mają w zwyczaju ;)
    Ostatni przepis pierwsza klasa, pierwsze słyszę, a że kawę lubię postaram się to wykorzystać.

    OdpowiedzUsuń