czwartek, 30 października 2014

267. Bananowy w czekośliwce!

Wstajesz rano, a tu na Ciebie już śniadanie czeka. No czego chcieć więcej?
a banan i czekośliwka to znakomite połączenie, próbowaliście? :)


gotowany bananowy serniczek w słoiku po czekośliwce z bananami i maltikeksami




PRZEPIS
200g twarogu
jajko
łyża cukru
1/4 skzl mleka
łyżka budyniu bananowego

Twaró wymieszać z jajkiem i cukrem w garnuskzu, zagotować. Budyń wymieszać w mleku i przelać do garnuszka, gotować do zgęstnienia. Przełożyć do słoiczka, na noc wstawić do lodówki.



miłego dnia Wam życzę! ;*

30 komentarzy:

  1. nie próbowaliśmy ;) ale próbuję sobie wyobrazić ten smak i to połączenie i czuję, że przepadłabym w nim :D

    OdpowiedzUsuń
  2. próbowałam i potwierdzam :D
    o, tak gotowce idealnie sprawdzają się o 7 rano.

    OdpowiedzUsuń
  3. jak śniadanie gotowe to tak lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja dawno nie jadłam gotowanego serniczka! Był moment kiedy jadłam go raz w tygodniu, a teraz coś go porzuciłam. Muszę to koniecznie odrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak tylko wykończę swoją czekośliwkę to się zabieram za serniczek :D

    OdpowiedzUsuń
  6. tak, ale lodówkowe połączenie musiało dopiero smakować.. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. mmmm... pyszności! aż cieknie mi ślinka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Serniczka mi się zachciało :D
    Miłego dnia i Tobie :*

    OdpowiedzUsuń
  9. ale ma świetny kolor! aczkolwiek podziwiam cię za zimne śniadanie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. super pomysł na pewno PYCHA *.*
    Miłego Dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Serniczeeek <3 Dawno go nie jadłam! Czekośliwka i banan powiadasz? Zapamiętam :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko co ma w nazwie banan, musi być pyszne ;3

    OdpowiedzUsuń
  13. Takie połączenie jeszcze przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
  14. znowu się zgrałyśmy bo u mnie też było śniadanko gotowe i rano tylko wymagało wyjęcia go z lodówki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też dziś komfortowo miałam śniadanie na już! :D
    Nie próbowałam, ale nadrobię te zaległości :)

    OdpowiedzUsuń
  16. śniadanie w słoiku i u mnie - pyszności :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Czego chcieć więcej? Dzisiaj mam na to odpowiedź: ciepła! Połączenie wyśmienite, ale jednak wolałabym wersję na ciepło. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Najlepszy! Apetycznie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. chciałabym mieć czas na takie śniadanko rano!

    OdpowiedzUsuń
  20. Wygląda słodko i apetycznie. :)

    nasniadanie.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam serniczek ! a jak jest bananowy to już w ogóle !! :D

    OdpowiedzUsuń
  22. ja zdecydowanie bardziej lubię śniadania na ciepło (szczególnie o tej porze roku), ale takie które czekają na mnie rano w lodówce też mają swój urok ;) wstajesz i się uśmiechasz, bo wiesz że już wszystko gotowe ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeśli chodzi o śniadania to też wolę ciepłe, ba - gorące! :D

      Usuń
  23. O rajuśku! Ale mi narobiłaś ochoty na serniczek!

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny blog!:) OBSERWUJĘ ! :)
    http://magiclovv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. genialne połączenie ! chętnie je wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. to musiało byc cudowne połączenie!
    ale dawno nie jadłam serniczka ;cc

    OdpowiedzUsuń
  27. Zaciekawiło mnie połączenie banana z czekośliwką :)
    Chyba każdy lubi na gotowe śniadanie wstać :D

    OdpowiedzUsuń