sobota, 30 maja 2015

441. Sobotnie plackowanie

W końcu sobota i w końcu się do Was mogę odezwać. Ostatnio dużo sie u mnie dzieje, a ten tydzień był straszny, w szkole tyle nauki, zaliczeń no ale jak do końca roku zostały mi gdzieś 7 dni, no to już czas by powalczyć o te oceny. Przede mną jeszcze dwa egzaminy więc też trzeba trochę co nieco powtórzyć. Do tego  doszło jeszcze załatwianie spraw z dzisiejszym półmetkiem, końcówka remontu, a od kilku dni chyba jakieś przeziębienie mnie trzymie, toteż mam nadzięję, że zrozumiecie, że mnie tu mało było :<

Co prawda dziś też jeszcze zabiegany dzień, więc wstaję wczśniej, jem śniadanie i zabieram się do pracy, a wieczorem z moją klasą bawię się na półmetkuu :) 


waniliowe placki z kaszy manny z jogurtem kakaowym
Trzymajcie się kochaaani!
udanej soboty :)

19 komentarzy:

  1. Tobie również udanej soboty ;)
    Pyszne te twoje placuszki <3
    (ps. Zaprosiłam Cię do LAB :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mnie ostatnio było tu mało, w szkole dużo się dzieje..
    Ale dzisiaj się porządnie wyszalej na półmetku, udanej zabawy :*

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też ostatnio roboty mnóstwo i mniej mnie na blogach, ale w sobotę przynajmniej trochę czasu znalazłam :) Ale dobrze, że przynajmniej jest pozytywnie, że nie ma powodów do smutków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam mocno kciuki, pomyśl, że teraz już ostatnia prosta i będziesz miała wakacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Brakuje tu Ciebie! Ale tymi plackami winy odkupione :P
    Tylko 7 dni? Zazdroszczę! :P
    Baw się dobrze :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Pysznie! :)
    Udanego dnia w takim razie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Są w życiu priorytety, także walcz o oceny! :) I udanej zabawy na półmetku! A później dużo odpoczynku, coby Cię jednak choroba nie dopadła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale pysznie wyglądają, jeszcze nie robiłam z kaszy manny, podzielisz się przepisem? :)
    udanej zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  9. O rany, musiały być przepyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widziałam na snapie jaka pięknotka na półmetek się wybiera! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aż się uśmiechnęłam, jak zobaczyłam te waniliowe placki ;)
    W takim razie pozostaje mi życzyć udanej zabawy i więcej odpoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  12. Waniliaaa robi waniliowe placki :D Baw się dobrze! :*

    OdpowiedzUsuń
  13. I u mnie masa zaliczeń ;(

    OdpowiedzUsuń