środa, 13 maja 2015

434. płatki jaglane jak sernik

Jestem. Jestem. Ostatnio u mnie dość zabiegane dni. Szkoła, nauka, dodatkowe zajęcia teraz doszedł remont, dlatego też tu mniej ciut mniej no i u Was :< 
ale staram się jak mogę by wstawić tu coś bardziej wymyślnego albo przynajmniej poczytać jak się macie :*

aa i  bym zapomniała, te śniadanie było MISTRZOWSKIE!
dla fanów sernika- bomba! a te czekoladki-naaajlepsze ♥

sernikowe płatki jaglane z czekoladkami 

 PRZEPIS
szklanka mleka
3 łyżki płatków jaglanych
łyżeczka cukru
100g twarogu

Mleko zagotować z cukrem, wsypać płatki, gotować. Pod koniec dodać twaróg, dokładnie wymieszać i gotować jeszcze chwilkę aż zgęstnieje. Przełożyć do miseczki, podawać z ulubionymi dodatkami.


udanej środy! że za dwa dni weekend? wow! ♥

23 komentarze:

  1. Ty to zawsze narobisz mi ochoty na słodkie! :P
    Remont? Współczuję troszkę, a czego konkretnie? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te czekoladki to bym schrupała. :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurczę, kusisz mnie a ja tu próbuje żyć bez słodyczy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Skąd te czekoladki? :D
    Remont kiepska sprawa, ale efekty warte wysiłku :P

    OdpowiedzUsuń
  5. też jestem ciekawa skąd czekoladki :D
    a sernikowe śniadania uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię czekolady z tej firmy! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ale pięknie wyglada i zapewne pysznie smakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wiesz, że kiedyś robiłam niemalże identyczne śniadanie - jako wegetarianka jeszcze ;) pamiętam ten smak, więc nie dziwię się zachwytom :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Środa minie - tydzień ginie ;) Oby do piątku!
    Czyli śniadanko idealne dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepis proszę, przepis! <3
    A te czekoladki, fakt najlepsze :3

    OdpowiedzUsuń
  11. za czekoladki podziękuje, ale płatki sernikowe idealnie wpasowane w moje kubki smakowe :D

    OdpowiedzUsuń
  12. A co to za czekoladki :)?
    płatki świetne!

    OdpowiedzUsuń
  13. o mniam ! :D taki sernik z czekoladą Ci wyszedł ! czyli pyszności <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Kto by nie pokochał takiego śniadanka? <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Moja ciocia z Niemiec przywozi zawsze pełno opakowań tych czekoladek, bo mój dziadek je uwielbia hahaha :D
    A płatki - mmmmm <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Wcinałam te płatki dzisiaj na podwieczorek :)
    Dogodziłaś sobie tymi czekoladkami :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Obłędnie wygląda, chociaż ja serników nie lubię, to twaróg sam w sobie bardzo! A czekoladki chętnie bym przygarnęła, chyba ich nie jadłam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Matko, to śniadanie musiało być genialne! <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy nie jadłam takich czekoladek! Podziel się :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Sernikowe! No to nabrałam ochoty na coś takiego. Może jutro? :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Twój blog mnie po prostu urzekł :)
    Wszystkie twoje śniadania wyglądają bardzo apetycznie i mamy chyba podobne gusta smakowe ,bo prawie wszystkie produkty ,jakich używasz ,wywołują u mnie ślinotok ,nie mówiąc już o połączeniach <3
    Na pewno będę zaglądać częściej ,po prostu oczarowałaś mnie swoim blogiem!

    OdpowiedzUsuń