wtorek, 26 maja 2015

440. Ryżowe



Przepraszam, że jeszcze mało mnie u Was ale wczoraj strasznie zabiegany dzień między szkołą, a pieczeniem tortu dla mamy, pomagałam przy remoncie, odwiedziłam krawcową z sukienką, szukałam butów, a wieczorem jeszcze trochę nauki. Dziś też sporo spraw do załatwienia ale mam nadzieję, że zobaczę co u Was :*


Obudziłam się dziś ze strasznym bólem gardła i głowy, musiałam się podratować śniadaniem. 
kakaowe płatki i te rospuszczone masełko, raaaj <3

kakaowe płatki ryżowe z masłem orzechowym
miłeego dnia! :)

Mamo, najpiękniejsze życzonka dla Ciebie dziś  : **

21 komentarzy:

  1. To jest przecudne połączenie... czasem robię owsianki takie właśnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja uwielbiam rozpuszczone pod wpływem ciepła PB <3
    Ps. Nominowałam cię do LBA :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Smaki jak w popularnej pralince Reese's! Nie mogę mieć pralinki to chociaż płatki sobie zrobię xD

    OdpowiedzUsuń
  4. koniecznie muszę wypróbować płatki ryżowe !

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana szybkiego powrotu do pełni sił ! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdrówka :) Śniadanie zapewne doda troszeczkę sił :) Bardzo smacznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kakao i masło orzechowe w delikatnych płatkach ryżowych... raj :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej, mam nadzieję, że to nic poważnego. Życzę zdrówka :*
    Kakao i masło orzechowe - czego chcieć więcej? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdrówka kochana i dużo sił :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdrówka ! :*
    to masełko ! mniam !! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnio też powróciłam do płatków ryżowych. Kolejna ich odsłona chyba będzie w takim kakaowym klimacie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. no, Twoje śniadanie rządzi! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. delikatne jak obłok płatki ryżowe z masłem orzechowym... niebo w gebie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Czeko platki ryżowe? To chyba ich najlepsza wersja! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Prosto, ale najsmaczniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tort dla mamy - usprawiedliwienie chyba nie może być odrzucone :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Po prostu mniam! Dużo zdrówka życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pycha! Mam nadzieję, że już się lepiej czujesz :)

    OdpowiedzUsuń