sobota, 7 marca 2015

378. Jak czekoladka reese's

Aż trudno mi uwierzyć, że pieczoną owsiankę jadłam ostatni raz rok temu. W końcu się za nią zabrałam. 
Mniam! Mniam! To było GE-NIa-Lne! *.*

pieczona owsianka a'la czekoladka reese's nadziana masłem orzechowym 
 Inspiracja.



PRZEPIS
szkl mleka
4 łyżki płatków owsianych 
łyżeczka kakao
łyżeczka cukru
czubata łyżka masła orzechowego

Mleko zagotować z cukrem, wsypać płatki i kakao, gotować do zgęstnienia. Do naczynka przełożyć połowę owsianki, położyć masło orzechowe i przykryć resztą owsianki. Piec w nagrzanym piekarniku 180* około 30 min. 



Dopijam kawę i uciekam sprzątać, a popołudniu przyjeżdża rodzina :)
miłego dnia!
czyżby to był dziś mój najszczęśliwszy dzień?   

35 komentarzy:

  1. Korzystałaś z tego przepisu co podałaś nizej ? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej! To musiało być obłędne! Koniecznie muszę zrobić! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z takim śniadaniem można podbijać świat :D

    OdpowiedzUsuń
  4. o mamo, wyglada tak przedobrze, ze... D:
    hm, dzis wszyscy maja chyba udane dni, spelniajace sie marzenia itp. Jaki powod tego stanu jest u Ciebie? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj też mnie ciekawosć zżera :D
      To masło wygląda po prostu OBŁĘDNIE!

      Usuń
    2. Ja też jestem ciekawa.. :D
      +masło masło masło, widzę tylko masło :o

      Usuń
  5. Wieki nie jadłam pieczonej owsianki! *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. wygląda pysznie :P wypróbuje
    Zapraszam do mnie http://hopeinmusichim.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. A u Ciebie jak zwykle tak słodkoo *.* !

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda tam mega czekoladowo i obłędnie kremiście Mniam. Cieknie ślinka.
    Miłego dnia misiu :* ! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. A czy te urodziny, to Twoje? Jeśli tak, to spełnienia marzeń kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Najszczęśliwszy dzień? Oby był, oby był! I tak jak wszystkie inne :D Ale trochę mnie zaciekawiłaś :P
    Aż dziwne, ze nigdy nie zrobiłam takiej owsianki... :]

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak smakuje tak cudownie, to proszę o przepis! Czekoladki resses, to coś za czym szaleję!

    OdpowiedzUsuń
  12. Takiej wersji jeszcze nie próbowałam, zapisuję! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Takiej wersji jeszcze nie próbowałam, zapisuję! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ochhh nie! Jak możesz :( Ja tu przed obiadem a Ty mi o tej owsiance przypominasz... :D Muszę ją ponownie zrobić! I cieszę się, że Ci smakowała! ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Czekoladki reese's uwielbiam! Muszę ukraść Tobie ten pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  16. i to wypływające nadzienie z masła orzechowego- rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  17. Już wyobrażam sobie jej genialny smak ♡

    OdpowiedzUsuń
  18. ja też nie wierzę że rok temu, zwłaszcza że one są genialne! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. pieczone nie są moimi ulubionymi, ale ta powyższa mi akurat wyjątkowo smakowała :)

    OdpowiedzUsuń
  20. oby ten dzień był najszczęśliwszym, bo jeśli zaczynasz go od takiego śniadania, to nie mam pytań :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeszcze nigdy tej czekoladki nie jadłam, ale połączenie czekolady i masła orzechowego to jedne z najlepszych połączeń <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Wygląda obłędnie, porywam, jestem zakochana ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. ojjjj, zaniedbałaś pieczone owsianki! nie ładnie! :D ale ta dzisiejsza wszystko wybacza, obłędna! <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Przypomniałaś mi o pieczonej owsiance! ;D
    To masło *-*
    Mam nadzieję, że był najszczęśliwszy!

    OdpowiedzUsuń
  25. Twoja owsianka jest jedną z piękniejszych! <3
    Zapraszam: http://grapefruitjuicesour.blogspot.com
    :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wygląda trochę jak budyń, przepysznie :):)

    OdpowiedzUsuń
  27. boże to wygląda obłędnie *.*

    OdpowiedzUsuń
  28. To masło *o*
    Ja jeszcze pieczonej nie jadłam!

    OdpowiedzUsuń