wtorek, 5 sierpnia 2014

189. Śliwkowa manna!

Zamarzyła mi się taka manna jak tu, jednak, że fioletowch śliwek jeszcze u mnie nie ma, zrobiłam jasną wersję :D
No i wyszło całkiem, całkiem pysznie!
Ulubiona kasza. Ulubione owoce. Byłam w niebie!
Już nie mogę się doczekać, aż zrobię tą czekoladową :)

śliwkowa kasza manna ze śliwkami


PRZEPIS
1 i 1/4 szkl mleka
3 łyżki kaszy mannej
cukier/miód
200 g śliwek

Śliwki obrać ze skórki, wypestkować. Pokroić na mniejsze kawałki lub zmiksować. Mleko zagotować wraz z słodzidłem. Wsypać kaszę, gotowac do zgęstnienia. Dodać śliwki i jeszcze chwilę gotować. Przełożyć do miseczki.


Brzuszek pełny to teraz mogę jechać buszować po sklepach :>

27 komentarzy:

  1. No tak na prawdziwe , nasze polskie śliweczki jeszcze musimy troszeczkę poczekać ;D
    Udanych zakupów ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Na śniadanie w sam raz. :)

    Pozdrawiam

    nutkaciszy.blogspot.com
    truskawkowa-fiesta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie też dzisiaj manna była na śniadanie :D
    udanych zakupów! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja już dostałam prawdziwe, słodkie i soczyste polskie śliwki węgierki. Skończył mi się właśnie ich zapas i lecę po następne. Mam nadzieję, że i tym razem ta pani będzie miała te owocki. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja o wiele bardziej lubię te żółte śliwki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też planuję zrobić tę ciemną :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Udanych zakupów ! A śniadanie jak dla mnie jeszcze lepsze niż wersja czekoladowa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja się ostatnio węgierkami właśnie zajadam - dosłownie przed chwilą :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzisiaj manne teZ jadłam. Najlpesza kasza, więc już sobie wyobrażam smak tej Twojej - NIEBO! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. a ja nigdzie śliwek dorwać nie mogę.. a tak bardzo je uwielbiam :c

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejku, a ja w tym roku jeszcze śliwek nie jadłam! o_O

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedyś jadłam taką mannę i potwierdzam jest przepyszna! Chętnie bym do niej wróciła :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czekośliwkową również polecam! :) Buszuj tam, buszuj, teraz masa promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Otulające śniadanko <3 muszę wypróbować czekośliwkę :)
    Korzystaj z promocji! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Widzę, że do blogosfery wkrada się powoli jesień...;) W tak smacznym wydaniu może wkroczyć wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czekam na te śliwki i czeeeekam :P A Ty ciągle kusisz nimi!

    OdpowiedzUsuń
  17. w takim razie udanych zakupów życzę! mmm, lubię śliwki. i to bardzobardzo :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolor ma wspaniały, a smak pewnie jeszcze lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. już nie mogę się doczekać sezonu na śliwki! :D kusisz nimi w tej mannie, kusisz ;p

    OdpowiedzUsuń
  20. Jasne śliwki- to znaczy że nadal trwa lato :) Ciemna kaszka wyjdzie jesienią :D Ale brzmi i wygląda pysznie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Obłędna! Manna zawsze jest dobra.

    OdpowiedzUsuń
  22. wpsaniale z ta sliweczka <3 !

    OdpowiedzUsuń
  23. Koniecznie zrób wersję czekoladową! Czekośliwka jest pyszna :D

    OdpowiedzUsuń
  24. aa moja kochana manna w takiej wersji!? no proszę! bardzo pysznie :>

    OdpowiedzUsuń