poniedziałek, 11 sierpnia 2014

194-195. Płatki ryżowe straciatella + wczorajsze.

Nie ma nic lepszego jak wstać rano, wiedząc, że w lodówce czeka już śniadanie :)
I jeszcze gdy się trochę zaśpi... :D
Wiecie co? Przepyszne to było :) Zresztą dla mnie każde słoiczkowe śniadanie jest mniaaaam :D


lodówkowe płatki ryżowe z czekolada i mleczną kanapką



PRZEPIS
szkl mleka
4 łyżki płatków ryżowych
2 łyżki jogurtu naturalnego
pasek gorzkej/mleznej czekolady

Mleko zagotować, wsypać płatki, gotować do zgęstnienia. Odstawić do ostygnięcia, włożyć na noc do lodówki. Rano wymieszac z jogurtem i posiekaną czekoladą.


A czemu nie było mnie tu wczoraj? Już się tłumaczę. W sobotę przyjechała do mnie kuzynka, tak, w końcu się na nią doczekałam, zjadłyśmy gofry(drożdżówe oczywiście :D), i od razu pojechałyśmy z moimi przyjaciółkami na dyskotekę. Szalonaa noc. Naprawdę mi tego brakowało :>
Wytańczone, zmęczone, z bolącym gardłem ale uśmiechem na twarzy wróciłyśmy nad ranem. 
A wczoraj cały dzień się leniłyśmy no i jadłyśmy :D
Za krótko, za krótko, zdecydowanie za krótko...
Jednak obiecała, że jeszcze wróci, bo nie może doczekać się naszych śniadań (dowiedziała się o blogu :])
Karola, trzymam Cię za słowo :*

A tu wczorajsze śniadanko. Kanapki+kawa zbożowa
aa i mój chlebek ma nową fankę :)


27 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. super, że spędziłyście razem trochę czasu :)
    straciatella - uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. i jeszcze ta mleczna kanapka na górze.. nie mogło być lepiej! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Każde lodówkowo-słoiczkowe śniadanie jest strzałem w 10! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Słoiczek zachwyca *.* Cieszę się, że fajnie spędziłaś czas :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajnie upchałaś mleczną kanapkę do tego słoiczka! :) I nieobecność usprawiedliwiona. Super, że tak dobrze minął Wam wspólnie spędzony z kuzynką czas :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Mleczna kanapka, omnonmoonmnmonmom

    OdpowiedzUsuń
  8. No to się wybawiłaś! :)
    Słoiczkowe śniadania smakują zupełnie inaczej!

    OdpowiedzUsuń
  9. mimo, że wolę jednak śniadania miseczkowe niż słoiczkowe to Twoje wygląda przepysznie! :)
    aaaale miałaś super noc! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale pozytywny post! :) Śniadanko naprawdę smaczne :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. to dzisiejsze śniadanie mi się baaaardzo podoba, mlecznej kanapki wieki nie jadłam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Słoiczkowe śniadania mają coś w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspólne wypady do klubu - to jest to! :D Ach, aż Ci zazdroszczę :)
    Ta mleczna kanapka prezentuje się niesamowicie pociągająco, szczególnie, gdy jest się na mini-detoksie od słodyczy.. :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale to pysznie wygląda. Też bym nie pogardziła takim śniadankiem. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale słodyczy w jednym śniadaniu *.*
    Super ze czas spędzony w gronie kuzynki tak się udał ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wieki nie jadłem takiej mlecznej kanapki, dla mnie miała trochę... "kwaśny" posmak :D
    Ale nie przeczę - w takim połączeniu musiała smakować genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Najbardziej lubię chyba te słoiczkowe śniadanie, kiedy mogę wygrzebać resztki masełka orzechowego :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta mleczna kanapka fajnie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie dziwię się, że chlebek zasmakował :)
    Dzisiejsze śniadanko również bardzo apetyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. lodówkowe śniadanko ma mooooc :)

    OdpowiedzUsuń
  21. to się wybawiłaś :D
    te śniadania w słoiczku mają jakąś moc :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dyskoteka? Szalejesz kochana, szalejesz :D

    OdpowiedzUsuń
  23. oj tak gotowe sniadanie jest najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ta mleczna kanapka mnie powaliła! :D pychoty tu u Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  25. Jestes niesamowita z tymi wypiekami!
    Super, ze kuzynka sie dowiedziala. Ja juz przywyklam, ze kazdy u mnie wie ;p

    OdpowiedzUsuń
  26. Twój blog był dla mnie mega pozytywnym zaskoczeniem ! :*
    Nie ma innej opcji, wracam, ale tym razem na dłużej ! ♥
    Już nie mogę się doczekać na te pyszne śniadanka :D

    OdpowiedzUsuń