sobota, 30 sierpnia 2014

205.-207. Dwie owsianki, dwa omlety, dwa puddingi.

Znów mnie tu nie było ale mam nadzieję, że mi wybaczycie :*
Była u  mnie kuzynka na kilka dni ♥
i to były jedne z tych najlepszych w te wakacje :>
Fajnie tak rozpieszczać czyjś brzuszek. Słyszeć tyle miłych słów, pochwał. Śmiać się razem z samego siebie. Mówić o wszystkim. Naprawdę cieczę się, że ją mam ♥
I ona również zauważyła, że już się zmieniłam, a to dużo dla mnie znaczy :)
Szkoda, że to tak szybko minęło. Już za nią tęsknie. Będzie mi brakować tych wspólnych śniadań :D


w środę były owsianki...
owsianka bananowo-brzoskwiniowa na budyniu z bananem, brzoskwinią, gorzka czekoladą, kremem speculoos, żurawiną i pestkami moreli

w czwartek omlety...
omlet biszkoptowy z bananem, truskawkami, twarożkiem grani i domową czekośliwką

w międzyczasie....
parfait (jogurt naturalny, musli mixit, truskawki, domowa czekośłiwka, płątki kukurydziane, banan, maltikeksy)

A wczoraj śniadanie 'na wynos', bo wcześnie rano już byliśmy w drodze.
lodówkowe płatki ryżowe z bananem, truskawkami, domową czekośliwką i mleczną kanapką
   
Mam nadzieję, że było jej u mnie dobrze i nie wróciła do domu z burczącym brzuchem :D 
A no i dziękuję za to co ty dla mnie zrobiłaś, ty wiesz :*

A dziś były kanapki. Zjedzone w biegu. Bo czeka mnie zabiegany dzień. Ale nie narzekam lubię to. :)

29 komentarzy:

  1. Uroczo wyglądają te dwie porcje - następnym razem zrób też trzecią dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. W dobrym towarzystwie wszystko smakuje najlepiej ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana no co ty nie gniewamy się a wręcz cieszymy że tak cudownie spędziłaś czas ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale to pyszne wygląda. Fajnie mieć taką osobę. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W takim towarzystwie wszystko musiało obłędnie smakować! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie chcesz przygarnąć jeszcze jednej kuzynki? może co prawda nie spokrewnionej ale za to oddanej Twoim pomysłom śniadaniowym.. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko razy dwa wygląda obłędnie, jakbyś zrobiła "kopiuj-wklej' ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Chcę być tak rozpieszczana!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mamy się co gniewać o takie rzeczy, bo na pewno wspaniale spędziłaś czas :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na takie rozpieszczające poranki to też chętnie bym się do Ciebie wprosiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pysznie rozpieściłaś kuzynkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O matko, wyjadłabym wszystko!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale szczęściara z tej kuzynki :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Aż zazdroszczę twojej kuzynce! *.* Z chęcią zjadłabym chociaż jedno śniadanie z Tobą! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie no te śniadania na wynos to już mnie powaliły- od teraz robię takie do pracy!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobrze miec zaufana osobę, taką, która potrafi nas podnieść na duchu.
    Wspaniałe śniadania, a deser porywam! :D
    PS. Ja też wpadnę na kilka dni do Ciebie, jak tak gości rozpieszczas :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna sprawa być tak rozpieszczanym! To ja też kiedyś wpadnę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ostatnimi czasy śniadania na twoim blogu są co raz ciekawsze, ładniejsze, co raz bardziej inspirujące, jednym słowem ewoluowały. A ja paradoksalnie co raz mniej wchodzę tu dla jedzenia a właśnie dla tego co piszesz. Za każdym razem opuszczam tego bloga z ogromnym uśmiechem na twarzy i chyba zacznę go czytywać jako poprawiacz humoru po prostu ;D Podziwiam cię jako osobę, jesteś niesamowita. No i te parafity poproszę!

    OdpowiedzUsuń
  19. wszystko razy dwa :)
    zazdroszczę twojej kuzynce, była tak rozpieszczana :D

    OdpowiedzUsuń
  20. No normalnie to bym strzeliła fochem, że tak zniknęłaś, ale po tych pysznościach... nie potrafię sie na Ciebie gniewać :D:*

    OdpowiedzUsuń
  21. Dlaczego mnie tak nikt nie rozpieszcza?! Śniadania pierwsza klasa, kuzynka z pewnością teraz będzie częściej u Ciebie gościem :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Oj było na pewno dobrze, rozpieszczona wyjechała :)

    OdpowiedzUsuń
  23. oj rozpieszczałaś i to jak! skarb mieć taką kuzynkę (:

    OdpowiedzUsuń
  24. Oj widać, że ją rozpieszczałaś, widać :) Na pewno świetnie się ze sobą bawiłyście :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Oj widać, że ją rozpieszczałaś, widać :) Na pewno świetnie się ze sobą bawiłyście :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Paula wiesz jak mój brzusio tęskni, za Twoim pysznym jedzonkiem ! ♥ A ja tęsknię za Tobą :* Wstaję rano i marzę sobie o tych pysznych śniadankach wspólnych :) Ja też Ci dziękuję, za to, że jesteś i tak wspaniale mnie ugościłaś :* Pamiętaj jesteś najsilniejszą babą na świecie ! :* Moja Ty kochana kuchareczko ♥♥

    OdpowiedzUsuń