środa, 13 sierpnia 2014

197. Śniadanie + Pierwsza współpraca z mixit!

Dziś nie mogło być innego śniadania jak to :D


A czemu?
Ostatnio nawiązałam współpracę z mixit, jest to moja pierwsza współpraca dlatego podwójnie się z niej cieszę :)
Czym sie zajmuje firma mixit? Otóż dzięki niej sami możecie stworzyć swoje musli! 
Tak! Sami wybieracie płatki bazowe, później suszone owoce, orzechy oraz inne dodatki, takie jakie chcecie :>
Jako, że jestem czekoholiczką, od razu wiedziałam, że wybiorę coś czekoladowego, ale zadanie to nie było takie proste jak mi się wydawało :D Jednak zabawa ta bardzo mi się podobała :)
Jest tam ogromny wybór, naprawdę każdy znajdzie coś dla siebie ;)
Komponowanie własnego musli  to naprawdę świetna sprawa, gdyż wybieracie to co lubicie najbardziej, czyli macie swoje wymarzone musli, którego w sklepie nie kupicie, bo ja to mam problem z tym, gdyż w jednym są rodzynki, których nie lubię, w innym ananas, za którym też nie przepadam, a tutaj wybieracie tylko to co lubicie! 
A później nawet sami wybieracie tubę, w której otrzymacie musli, a także możecie nazwać swoją mieszankę :)



Wczoraj gdy dostałam paczkę, otwierając tubę, OGROMNĄ tubę, moje kubki smakowe już były w... CZEKOLADOWYM RAJU!
Czekolada...pełno czekolady i ten zapach *-*

W mojej mieszance musli znalazło się:

mamusi króliczek(kuleczki ekstrudowane, wiórki i polewa czekoladowa, płatki pszenne chrupiące, ekstrakt bananowy, płatki i chipsy owsiane chrupiące)
płatki kokosowe
płatki migdałowe
żurawina w karobie
płatki kukurydziane w czekoladzie
orzechy laskowe w czekoladzie
wiórki czekoladowe gorzkie
amarantus



Wrcając do śniadania....
Było przeeepyszne, musli jest idealnie chrupiące, są tam dużo kawałki orzechów czy żurawiny w czekoladzie, co chyba wszytskim odpowiada,wszystkich składników jest proporcjonalnie dużo, a co najważniejsze czekolada rozpływa się w ustach :D zdecydowanie takie śniadania będę teraz jadać częściej! :)

Jesli macie jakieś pytania, bądź chcecie się jeszcze czegoś dowiedzieć, to kieruję Was tutaj na stronę internetową.


http://www.mixit.pl/

Gorąco polecam!

A i jeszcze jedno, tutaj  na facebooku akurat jest konkurs ogłoszony przez mixit.pl, w którym macie szansę wygrać pięć gotowych mieszanek wg własnego wyboru i miską z łyżką z oferty mixit.pl.
Zatem na co czekacie, już wbijać na facebooka, bo konkurs trwa do 17.08! 


26 komentarzy:

  1. skomponowałaś nie musli, a tubę musli pyszności! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ale słodkości dodałaś do tego musli <3
    Gratuluję pierwszej współpracy;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Aale czekoladowo! :D
    Pysznie to wygląda :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekoladowy raj? Kupujesz mnie tym całkowicie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ale pysznie, czekoladowo :D gratuluję pierwszej współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. i piąteczka za to śniadanie :) Mixit towarzyszył nam dziś w śniadaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję pierwszej współpracy i pysznego śniadania! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale czekoladowo! Ojaaa!
    I gratuluję :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Też chciałabym taką współpracę haha! Ale z tego co widziałam to mają super mieszanki, nawet dla bezglutenowców! Smacznego!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam takie mieszanki . Szybkie śniadanie idealne.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ile czekolady! Faktycznie jesteś czekoholizką haha (:

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też chcę zjeść takie śniadanie ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. dużo czekalody - tak, jak lubię :) gratuluję współpracy!

    OdpowiedzUsuń
  14. ja widzę tylko te orzechy laskowe - giganty w czekoladzie, pycha !

    OdpowiedzUsuń
  15. Ze wszystkich tub jakie miałam okazję widzieć na blogach, Twoja, z racji mocno czekoladowego akcentu - przypadła mi najbardziej do gustu! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Mega czekoladowo tu, gratuluje wspolpracy. Widze, ze juz wiekszosc z nas ma za soba piw=erwsza wspolprace ;))

    OdpowiedzUsuń
  17. Musli skomponowałaś idealnie! Raj dla podniebienia *.*

    OdpowiedzUsuń
  18. Po raz kolejny zachwycam się tym musli!

    OdpowiedzUsuń
  19. w współpracach życzę powodzenia :)



    Pozdrawiam

    nutkaciszy.blogspot.com
    truskawkowa-fiesta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Illlleeee czeeeeekooooollllaaadyyyy :D

    OdpowiedzUsuń
  21. śniadanie jest swietne tak jak twoj wybor musli <3 !

    OdpowiedzUsuń
  22. Fantastycznie skomponowane muesli :D

    OdpowiedzUsuń