poniedziałek, 4 sierpnia 2014

188. Jest i ono... ciacho cukiniowe!

Dłużej już nie mogłam czekać, musiałam w końcu go zrobić!
Najpierw jednak jednoporcjowe ale następnym razem już zwiększam proporcje! :D
Może trochę za długo siedziało w piekarniku ale bałam się, że w środku będzie nie dopieczone.
Wyszło mega czekoladowe, wilgotne, tak jak brownie!
Dziadek też spróbował i też mu zasmakowało, a jak powiedziałam mu, że w środku jest cukinia nie chciał mi w ogóle uwierzyć :D
Ci co jeszcze nie zrobili, na co czekacie? :)

czekoladowe ciasto cukiniowe z dżemem śliwkowym
Inspiracja.

Dokończyć kolejną książkę. Upiec kolejne ciasto. Zobaczyć kolejny film. Plany na dziś są!

26 komentarzy:

  1. Ja się boję, że nie wyjdzie ;c

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam dzis robić, ale po bieganiu nie chciało mi sie...
    Ale patrząc na Twoje- żałuję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pysznie wygląda ;) musze wykombinować bezglutenową wersjie z karobem ; D

    OdpowiedzUsuń
  4. A zdradzisz jeszcze gdzie kupiłas to cudne naczynko ; ) ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, proporcji Ci nie radzę zwiększać, raczej porcję ;)
    Cukinia i kakao - mamo!

    OdpowiedzUsuń
  6. o jak dobrze, że w lodówce czeka na mnie cukinia! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny, błogi plan ;)) Ciasto pyszne ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. cukiniowe ciasto to jedno z najlepszych!:D:D

    OdpowiedzUsuń
  9. jeszcze nigdy nie próbowałam :)
    ale cukinia w domu jest! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Na zdjęciu wydaje się ekstremalnie czekoladowe - czyli idealne ! Wstyd, ale jeszcze nie robiłam

    OdpowiedzUsuń
  11. jadłam i zgadzam się - cudowne!
    życzę zatem ciekawej książki, wciągającego filmu i przepysznego ciasta (:

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolor zabójczy! Muszę powtórzyć ten wypiek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ty wiesz jak mnie kupić tą cukinią :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie dziwię się , że dziadkowi smakował ten wypiek. Przecież to najlepsze ze wszystkich brownie ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Polecam zrobić pełnowymiarowe :) Ja i moi rodzice je uwielbiamy :) Mogę też polecić Ci mój przepis: http://chiliandsugar.blogspot.com/2013/03/czekoladowe-ciasto-z-cukinii-jak-brownie.html

    OdpowiedzUsuń
  16. teraz najlepsza okazja na taki wypiek, bo cukinii pełno wszędzie! chyba też się skuszę na takie ciacho (:

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja czekam jedynie na lepszy piekarnik! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy jeszcze nie jadłam takiego ciasta. Dla mnie cukinia kojarzy się tylko z wykwintnymi daniami. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Chyba zabiorę się za takie ciacho! Kusisz :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mnie dziś urzekł dżem na cieście :)

    OdpowiedzUsuń
  21. jedno z moich ulubionych ;) ślicznie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  22. aaa muszę spróbować:DD

    OdpowiedzUsuń
  23. Oo, jak się cieszę, że Ci zasmakowało! :) To było moje pierwsze warzywne ciasto, a wciąż jest ulubionym!

    OdpowiedzUsuń
  24. Próbowałem już brownie z fasoli, chyba trzeba dać szansę cukinii :D

    OdpowiedzUsuń