piątek, 1 sierpnia 2014

185. Ciepła miseczka na ponury dzień!

Wieczór/ noc się udał. No ale z takimi dziewczynami zawsze jest superaśnie :D
 Zdjęciaa. Wygłupy. Śmiech. Duużo śmiechu. Nowe znajomości? :D. 
szkoda, że to zawsze tak szybko mija, ale już szykuje się następny :D



Śniadanie na ciepło, bo pogoda się zepsuła. Ale nawet mi to nie przeszkadza, takie dni też lubię :)
a tej kaszki to ja już taak dawno nie jadłam, wersja czekoladowa jak najbardziej mi zasmakowała :)

czekoladowa kasza kukurydziana z jogurtem naturalnym, malinami i kokosem

Sierpień? Już sierpień? Oby wszystkie plany wpaliły na ten miesiąć :)
Miłego dnia :*

16 komentarzy:

  1. też kupiłam kaszę kukurydzianą i wkrótce coś z niej wykombinuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czas spędzony w dobrym towarzystwie jest cudowny ;)
    A kukurydzianej dawno nie jadłam , a tym bardziej w wersji czekoladowej - czas to nadrobić szybko ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. żaden sierpień! wakacje! :D
    przerwa od upałów zawsze wskazana :)
    śniadanie idealne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mniami, chętnie bym zjadła takie śniadanko :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Sierpień, sierpień, a ty pysznie go zaczęłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że te plany co mają wypalić wypalą a zaskakujące spontaniczne ,niewypały' też będą ,wypałami' ;*
    Pysznie podana :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawe połączenie i na pewno pyszne! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziś muszę w końcu zaopatrzyć się w tą kaszkę! Udanego sierpnia! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak ten czas szybko leci! A śniadanie po prostu IDEALNE! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze połączona kaszka kukurydziana :D
    Korzystaj z tego czasu, od tego są wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cieszę się, że świetnie spędziłaś czas. Sierpień wykorzystaj równie intensywnie! :)
    Ciepłe śniadanie-wreszcie można je zjeść.. <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak pięknie te dodatki wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. tak dobrze zaczęłaś nowy miesiąc że nie ma opcji, aby jakieś plany nie wypaliły! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie też było dzisiaj czekoladowo, uwielbiam. :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Taką kaszką to aż miło rozpoczynać sierpień, oby był równie pyszny i miły jak to śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń