piątek, 15 sierpnia 2014

199. Manna... maliny...

Zakupy zrobione, nutella nutelle są :D, już się nie mogę doczekać :D
Urodziny też udane, tylko dziś coś nie najlepiej się czuję :<

Delikatna manna i jeszcze z malinami, o tego mi dziś potrzeba :)
I od razu lepiej :)
waniliowa* kasza manna z musem malinowym i malinami

Bo ja lubię tak...


* z cukrem waniliowym


Dziś miały wpaść przyjaciółki ale znów się nie udało, zatem zapowiada się dzień z książką, mamą, w domu ale to mi wystarcza by ten dzień był równie przyjemny :)
Muszę jeszcze nadrobić wczorajsze zaległości u Was, bo nie było u mnie prądu :<

A i kupiłam w końcu tofu, jutro będę coś z niego czarować  :>

31 komentarzy:

  1. To czekam na eksperymenty z tofu!
    A manna wygląda idealnie, zwłaszcza ten mus :)
    U mnie też dzisiaj dzień leniuchowania w domu.

    OdpowiedzUsuń
  2. dawno nie jadłam takiej manny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie zawsze kukurydziana+ maliny czyli podobnie :) Ten mus świetnie się prezentuje, aż jestem głodna :P

    OdpowiedzUsuń
  4. O nie, wszyscy malinami kuszą ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, wszędzie maliny :(
      A ja już wszystkie krzaki objadłam haha

      Usuń
  5. czaruj czaruj tak jak zaczarowałaś na drugim zdjęciu tą mannę:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też tak uwielbiam wymieszać wszystkie składniki w miseczce ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. oj, ucieszyłaby mnie teraz taka porcja manny z malinami...pyszności dziś u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ależ ona cudownie wygląda *.*
    Jestem ciekawa co wyczarujesz z tofu ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. wygląda tak delikatnie, kremowo :)
    zdrówka życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę tych zapasów żywnościowych :P A manna wygląda niesamowicie delikatnie *.*

    OdpowiedzUsuń
  11. haha ale się zgrałyśmy, u mnie dzisiaj to samo :D

    OdpowiedzUsuń
  12. haha jaka zmiana w podaniu :D
    też kupiłam tofu! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hahaha ja też uwielbiam taką papkę, aż się uśmiechnęłam ! :)
    u mnie też wczoraj zapas nutelli zrobiony :>

    OdpowiedzUsuń
  14. Ktoś tu kocha bardzo nutellę ;> Fajny artystyczny nieład na drugim zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nutelloholiczka :* Pięknie wygląda ta kasza :) A jak tofu, to ja proponuję krem, albo tofurniczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też tak lubię haha :)
    W takim razie czekam na debiut z tofu!

    OdpowiedzUsuń
  17. tofu! Jestem ciekawa co wyczarujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Malinowo, malinowo. Ten talerzyk aż prosi się o czubata łychę zakupionej Nutelli :) Ktos tu jutro ma mały jubileusz !

    OdpowiedzUsuń
  19. Skąd tofu? ;) Sama muszę w końcu kupić, bo jestem ciekawa. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to :D
      http://polsoja.com.pl/wp-content/uploads/2013/01/wizualizacja_t_1.jpg

      Usuń
  20. Cudna
    *.*
    Manna jest dobra na wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  21. Równie dobrze wygląda na drugim zdjęciu :)
    Mam nadzieję, ze podzielisz się z nami kombinacja z tofu ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Haha skąd ja to znam...kompozycja idealna do zdjęcia, żeby ładniej wyszło, a potem wszystko mieszam i tak :D
    Malinki <3 Zdecydowanie za mało ich w to lato zjadłam!

    OdpowiedzUsuń