niedziela, 27 lipca 2014

180. Budyniowy muSs.

Możecie mi wytłumaczyć, dlaczego wczoraj dzwonek do drzwi ani razu nie zadzwonił?:D
a już myślałam, że będzie pełen dom gości, no nic będę dalej czekać :)

Dziś gorąco od rana, toteż śniadanie musi być z lodówki :)
gdy widziałam go tu, od razu wiedziałam, że go zrobię!
Dziękuję Kasiu :* Dzięki Tobie miałam dziś przepyszne śniadanie :)


czekoladowy budyniowy mus z malinami i migdałami

Jak fajnie usłyszeć od mamy słowa, że wyglądam już lepiej, że już nie mam samych kości.

Uśmiech na twarzy nie znika z mej twarzy :)

Miłej niedzieli :*

15 komentarzy:

  1. mus.. i można się z samego rana rozpłynąć.. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Musy uwielbiam, a czekoladowe to już w ogóle <3
    Warto się starać dla takich momentów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bezcenne uslyszec to od mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U Ciebie ten mus jeszcze lepiej wygląda - czekoladowa wersja jeszcze przede mną! :D
    A takie słowa od mamy to chyba najlepsza pochwała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki kolorek! Napatrzeć się nie mogę! :P

    OdpowiedzUsuń
  6. na urodziny kupię ci aparat słuchowy ,żebyś lepiej słyszała kiedy dobijam się do twoich drzwi :D
    zimnego śniadania tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekolada + maliny, ale Ci zazdroszczę takiego śniadania! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bym przyjechala, ale nie wiedzialam gdzie mieszkasz.. ;C
    Mus jest na prawde boski, z pewnoscia zrobie taki w bliskiej przyszlosci.
    Mi tez usmiech z twarzxy nie schodzi jak slysze takie slowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. czekolada, maliny i migdały to rozkosz dla podniebienia, a twoje słowa dla uszu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podaj adres to zaraz mnie masz na wspólne zajadanie się niemieckimi lakociami :D
    Ten mus bosko wygląda <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla takich momentów warto jednak, hmm?Chociaż to nie mniejszą sprawia i Tobie przyjemność ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie przyszłam bo adresy pomyliłam! :D
    Taki mus...cudo!

    OdpowiedzUsuń
  13. Cieszę się, że jest lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cieszę się razem z tobą twoim małym sukcesem. Szkoda, że nie mogę usłyszeć tego samego :<

    OdpowiedzUsuń