piątek, 4 lipca 2014

162. Na szybko...

Wczorajszy dzień/ noc jak najbardziej udany!
Mnóstwooo śmiechu, żartów, rozmów do tego koktajl, gofry, truskawki, bita śmietana..
takich dni to ja chcę zdecydowanie częściej!
aa no i mam wspaniałe przyjaciółki! ♥

A dziś znów wstaję dość wcześnie, jadę z mamą do Kato. 
a później czeka mnie dość sporo pracy.

Śniadanie też na szybko, nie miałam dużo czasu, a wogóle to po imprezie, wcale głodna nie byłam,
no ale coś trzeba było zjeść :)

jogurt naturalny z winogronami, płatkami kukurydzianymi i pestkami dyni



Jest dobrze. Jest lepiej. Jest zdecydowanie lepiej!

13 komentarzy:

  1. Tak trzymaj :)
    prosto i smacznie ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Śniadanie po imprezie jest koniecznie, a czasem nawet zbawienne mimo tego, że nie mamy na nie ochoty :) Miłego dnia !

    OdpowiedzUsuń
  3. rozsiewajmy dobrą energię :) !

    OdpowiedzUsuń
  4. przyjaciółki to prawdziwy skarb :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze, że jest lepiej i że masz osoby, na które można polegać. Takie sniadania ostatnio często jadam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. aa wiesz, że też miałam dziś w planach zjeść coś z dodatkiem płatków kukurydzianych? :D ale rano okazało się, że już mi się skończyły haha :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nawet nie wiesz jak mnie ten wpis ucieszył :D
    Są wakacje, jedynie sama sobie na przeszkodzie możesz stanąć, aby inne dni również tak wyglądały. Ale wiem, że osiągnęłaś już zbyt wiele, żeby taką głupotę sobie zrobić :*
    To płatki? A ja myślałam, że marchewka xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Te ostanie zdanie wywołało uśmiech na mojej twarzy :) oby tak dobrze pozostało :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na szybko, ale jak pysznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. więcej takich dni, sniadanie jak zwykle super <3 !

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam nadzieję, że będziesz dalej tak zarażać optymizmem! Trzymaj się :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie mieć takie przyjaciółki! Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super, że tak fajnie spędziłaś czas, oby tak dalej :)
    Lekkie, a pożywne śniadanko :D

    OdpowiedzUsuń