poniedziałek, 14 lipca 2014

172. Budyniowe naleśniki!

Naleśnikami rozpoczynam nowy tydzień!
Zdecydowałam się na budyniowe i naprawdę nie żałuję!
Delikatne, czekoladowe, do tego twarożek i maliny... chyba nie muszę mówić, że było pysznie? :)
Maliny się skończyły... ale w lodówce, dlatego zaraz pędzę do ogrodu zrywać świeżutkie!
A Wam życzę miłego poniedziałku! :)

czekoladowo-budyniowe naleśniki z twarożkiem i malinami


PRZEPIS
jajko
szczypta sody
szczypta soli
1/2 szkl mleka
paczka budyniu czekoladowego(40g)
łyżka mąki pełnoziarnistej

Wszystkie składniki umieścić w misce i dokładnie zmiksować. Naleśniki mażyć na rozgrzanej patelni z obu stron. Podwać z ulubionymi dodatkami!

24 komentarze:

  1. Maliny prosto z krzaczka są zdecydowanie najlepsze, bo najsłodsze :) A budyniowe naleśniki uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę ci tych malin prosto z ogródka! Prześlij mi choć jedno pudełeczko! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. idealne! budyniowe są przepyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. budyniowe jadłam ponad rok temu, ale waniliowe i było to chyba najdelikatniejsze naleśniki w moim życiu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. tez mam maliny na ogródku :)
    chyba w niedalekiej przyszłości skuszę się na naleśniki :)
    tobie także udanego poniedziałku! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie! Najlepsza wersja <3

    OdpowiedzUsuń
  7. przepis zapisany - czas wypróbować :-)
    Myślę ,że jutro u mnie zawitają :-D

    libellule21.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Identyczne do moich! Świetnie podane! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Katujesz mnie takimi naleśnikami, prześliczne! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. o rany, świetnie wyglądają *-*

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądają pięknie, smakują na pewno też - czego chcieć więcej? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczne połączenie. Budyniowe są tak delikatne :) Ja idę zrywać porzeczki, nie będę gorsza a co :D

    OdpowiedzUsuń
  13. dzisiaj kupiłam maliny więc chyba ściągnę od Ciebie ten przepis :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Kakao i maliny świetnie razem smakują :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszczę malin w ogrodzie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ojejciu one są genialne pysznie je podalas <3 !

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja chcę maliny! Szkoda, że nie mam ogródka :/

    OdpowiedzUsuń
  18. fantastycznie smakują takie w 100% budyniowe co nie? ;p

    OdpowiedzUsuń
  19. Malinki z ogródka ? Wow zazdroszczę ci i to jak bardzo ;D
    Ale ty jesteś mistrzynią w smażeniu naleśników , zawsze ci takie równiutkie wychodzą ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zapisuję przepis, wyglądają pysznie <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyglądają super! Nigdy nie robiłam naleśników budyniowych, muszę spróbować

    OdpowiedzUsuń