sobota, 19 lipca 2014

175. Znów z lodówki!

Wstaję rano, gorąco oczywiście!
Całe szczęście, że już wczoraj przygotowałam sobie śniadanie, no bo nie ma nic leszego jak w taki upał wyiągnąć coś zimnego z lodówki!
To mój drugi pudding i powiem, że był jeszcze lepszy od pierwszego! :D
no i  ostatnie truskawki, które dostałam kilka dni temu od kuzynki.
Śniadanie jedno z lepszych jakie jadłam, poważnie!

kakaowy pudding z kaszy kukurydzianej nadziany serkiem waniliowym z truskawkami i czekoladką


PRZEPIS
4 łyżki kaszy kukurydzianej
szklanka mleka
łyżeczka kakao
łyżka cukru/miód
 2 łyżki serka waniliowego

Mleko zagotować wraz z cukrem, wsypać kaszę i gotowac do zgęstnienia, dodac kakao i wymieszać. Połowę kaszki przełożyć do miseczki/ kokilki, rozsmarować serek i przykryć resztą kaszki. Odstawić do ostygnięcia, na noc włożyć do lodówki. Rano przełożyć na talerzyk i podawać z ulubionymi dodatkami.



Wczorajszy dzień cały zabiegany, dziś znów taki sie szykuje!
Popoludnie i wieczór zapowiada się badrzo przyjemnie. 
Szarlotka czeka już w lodówce, kawa mrożona też będzie, a później grill.
Fajne! fajnie!

17 komentarzy:

  1. Ależ on pysznie wygląda <3 i te truskawy , zazdroszczę ci ich ;D
    Baw się dobrze ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę ci tych już prawie ostatnich truskawek. U mnie już naprawdę ciężko je dostać. Podobny pudding wczoraj jadłam i nie dziwię ci się, że ci smakował! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super nadziany ten pudding :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cudownie wygląda! Też miałam w planach przygotować sobie na jutro jakiś pudding ;)

    libellule21.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Będę musiała wypróbować kiedyś taki pudding ;) kasze kukurydzianą uwielbiam, a Twoje pomysły jeszcze bardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pokochałam te puddingi! Musze właśnie wypróbować z serkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. oj tak tak, nic lepszego nie można sobie wymarzyć w tak gorący dzień jak śniadanie z lodówki :)
    jutro to ono będzie gościć u mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Pysznie sobota rozpoczęta :)
    Udanego weekendu :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie jadłam kukurydzianego puddingu, w ogóle kaszki kukurydzianej nie jadłam :P A tak często się u Was pojawia... :)
    Miłego! :*

    OdpowiedzUsuń
  10. wygląda fantastycznie, koniecznie muszę kupić wreszcie kaszkę kukurydzianą i też sobie taki zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. truskawki chcę :'( puddingi są kochane i pyszne i tyle! ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Pudding! Dawno nie jadłem.
    Na miniaturce wziąłem go za jakieś mini czekoladowe ciacho :D

    OdpowiedzUsuń
  13. to wygląda obłędnie! muszę kaszkę kukurydzianą kupić! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę aktywnie u Ciebie! Szkoda, że u mnie taka nuda :/

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastyczny :D Na ten upał jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń