niedziela, 20 lipca 2014

176. Ratuję się koktajlem!

Dziś tylko na to ma ochotę. Dojadam ciastem i popijam zimnym rabarbarowo-jabłkowym kompocikiem.
No ale gdy temperatura za oknem dochodzi do 30 stopni (o 8 rano!) to duże ilości płynów sa wskazane!
Dlatego za chwilę chyba znów zrobię koktajl :D

koktajl malinowy


Jest naprawde dobrze! Jest duużo lepiej! Jem duużo, serio! Do tego więcej się uśmiecham!
Jedzenie sprawia mi przyjemność, a spodnie są ciaśniejsze :D
Do celu jeszcze daleko, ale przynajmniej jestem już na właściwej drodze! Obym tylko z niej nie zboczyła!
:))!


Miłego dnia Wam życzę :*

16 komentarzy:

  1. 'a spodnie są ciaśniejsze' w tym momencie jestem szczęśliwa ,że ci się udaje i tym samym jestem najsmutniejszą osobą ,że ja zamiast przybrać ciągle chudnę - znikam.

    OdpowiedzUsuń
  2. te upały już mnie wykańczają....
    pożywny koktajl na śniadanie to dobry pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojj tak, ratuj się koktajlami, bo zejść można..
    Do przodu wciąż, tak trzymaj! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak miło czyta się takie posty, serio!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet nie wiesz jak się cieszę, że u Ciebie coraz lepiej! :) A taki koktajl w upał to strzał w dziesiątkę! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. te słowa wywołały szeroki uśmiech na mojej twarzy, życzę Ci kolejnych kroków ku tej zdrowej wersji siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie, że jest lepiej, powodzenia dalej! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nawet nie wiesz jaki uśmiech na mojej twarzy wywołałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytam post i się uśmiecham :) Cieszę się, że tak dobrze Ci idzie, tak trzymaj! ;)
    Koktajl na śniadanie najlepszy na upały <3
    A u mnie od rana pada, pada i pada...podzielisz się słońcem? :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jej jak super ze u ciebie tak dobrze. Trzymam mocno, mocno kciuki żeby tak już pozostało;*
    Je akurat dla ochlody zjadłam lody oreo a tak to ochladzam się smoothie z arbuza no i oczywiście wodą ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cieszę się Twoim szczęściem :) Jaki boski kolor :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Trzymaj się jej, a nie zboczysz :) Trzymam za Ciebie kciuki :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Super kolorek <3 Ja teraz obowiązkowo do każdego koktajlu dorzucam mega dużo kostek lodu :D !

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne informacje, oby tak dalej, trzymamy kciuki! Będzie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Na pewno nie zboczysz z tej drogi, trzymam kciuki! ;)
    Takie koktajle są nieocenione ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ach, te malinki! <3
    Przyjemnie czytać taką dawkę pozytywnej energii uciśniętej w kilka słów :D

    OdpowiedzUsuń