sobota, 26 lipca 2014

179. Śniadanie od siostry + paczka od niej!

Jak ja uwielbiam niespodziankki! Wczoraj dostałam paczkę od siostry :)
Ona wie co ja lubię i jak mnie 'potuczyć' :D
ale oprócz tych słodkości była jeszcze śliczna parka, zawsze chciałam taką mieć *-*
i jak tu nie kochać takiej siostry? <3
szkoda, że nie mogę jej teraz uściskać :<
we wtorek to ja wysyłam paczkę by się jej choć troszkę odwdzięczyć :)


Dziś takie śniadanie, a nie inne. No ale te jogurty taak kusiły! no i philadelphia milka też <3

jogurt szarlotkowy, makowy( później otworzyłam) Milch-Schnitte, kananpka z milką (później)



A zaraz robię sobie cappucino i otwieram czekoladę, a co mi tam! :D
Ktoś wpada do mnie? :)


P.S Wczoraj stworzyłam zakładkę z najlepsyzmi śniadaniami co się tu pojawiły :)
Zachęcam do zrobienia( po kliknięciu macie przepis :D)

24 komentarze:

  1. Tyle dobroci, tyyle słodyczy! Coś fantastycznego!
    Spodziewaj się mnie w najbliższych godzinach haha :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja ulubiona czekolada z Milki! I tyle innych słodkości, mniam :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiedz mi tylko gdzie mam przyjechać!? <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale pysznie! Dobrze mieć taką siostrę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Będę za 2 minuty... :D To śniadanie zdecydowanie powinno znaleźć się w zakładce z najlepszymi propozycjami :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Rób kawę. Zaraz będę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja wpadam ;) pozazdrościć siostry

    OdpowiedzUsuń
  8. Już się szykuję! :D Taka siostra to skarb! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zostaw coś dla mnie, zaraz będę! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. philadelphia mila jest pyyyszna! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna niespodzianka, jak fajnie mieć rodzeństwo ja niestety nie posiadam :( :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aż zatęskniłam na chwilę za dawnym mieszkaniem w Niemczech. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja się niedługo do Niemczech wybieram, więc też coś na pewno fajnego upoluję!

    Te jogurty muszą być świetne!

    OdpowiedzUsuń
  14. Rezerwuje kanapke milke i zaraz jestem! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja chętnie wpadnę na czekoladę i cappucino! ;)
    Cudowna paczka.

    OdpowiedzUsuń
  16. otwieraj mi drzwi! :D
    paczuszka baaardzo smakowita :)

    OdpowiedzUsuń
  17. o rety, czekolady Chateau są pyyysznee!
    śniadanie mistrzów! :3

    OdpowiedzUsuń
  18. zadro ;p

    Pozdrawiam

    nutkaciszy.blogspot.com
    truskawkowa-fiesta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. mmm ale twoje siostra o ciebie dba <3
    Te jogurty są przepyszne , zawsze przywożę z Niemiec wszystkie smaki ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak te jogurty,dużo różnią się od tych Polskich? Będę miała okazje jechać to kupię a nie wiem jak tam skład ich i smak .Jestem mega ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nieety Polskich nie jadłam ale te niemieckie śmiało mogę polecić, pyszne są!
      Najbardziej smakuje mi szarlotkowy i sernikowy( są tam nawet jakby kawałeczki tych ciast) :)

      Usuń
  21. Bardzo interesujące. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń