wtorek, 15 lipca 2014

173. Koktajlowa owsianka, a ja znikam...

Parę dni mnie tu nie będzie, jadę na kilka dni do moich małych, kochanych kuzynów.
Obiecałam im, a słowa się dotrzymuje! :)


Wracając do śniadania. Totalny spontan! Wczoraj zrobiłam duużo koktajlu, trochę zostało no i tak oto wpadł mi do głowy pomysł lodówkowej owsianki!
Płatki zalałam koktajlem, wymieszałam, rano dorzuciłam tylko maliny no i gotowe! :D
Pychaa! 

koktajlowa(malinowa), lodówkowa owsianka z malinami


Udanych, słonecznych dni Wam życzę! :*
Może uda mi się do Was zaglądać! :)

22 komentarze:

  1. ach, ten kolor, neonowy niemal!
    miłego odpoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor aż razi w oczy :D Miłego wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wygląda, aż u siebie poczułam zapach malin.

    OdpowiedzUsuń
  4. O mamo! Musiała być doskonała :)
    Udanego wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale kolor ma przepiękny! udanej wizyty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor zachwyca.
    Baw się dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O, ja bardzo lubię takie koktajlowe owsianki, wiec jestem za! a na taki upał chyba nie może być nic lepszego :)
    Miłego! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowny kolor :)
    baw się dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tobie miłych dni życzę :* Na pewno takie będą :)
    Pomysł na koktajlową owsiankę chyba sobie wkrótce zapożyczę ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny kolor ;)
    Miłego wyjazdu, Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  11. Za ten kolor maliny uwielbiam właśnie, no i smak, oczywiści ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale kolor *_*
    Pięknie wygląda :D

    http://libellule21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. wypoczywaj jak najwięcej! udanego wyjazdu :> dużo wspomnień ze sobą przywieź! ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne wymyślone super smaczne sniadanie <3!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten kolor! Kocham go :D
    Życzę Ci udanej zabawy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. maliny, maliny, tak duuuużo malin omomomom :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zazdroszczę ci tych '''swoiskich malinek ;D
    Kolorek tej owsianka wymiata !
    Miłego wyjazdu ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. OO tak ogromna pycha :D Koktajlowe owsianki są pyszne :D

    OdpowiedzUsuń
  19. kolor, maliny... jeju *.*
    PS. mam identyczne łyżki w domu haha :D

    OdpowiedzUsuń