sobota, 5 lipca 2014

163. Przepyszne, drożdżowe pierogi!

W końcu się wyspałam. Pogoda jak najbardziej mi odpowiada. Śniadanie było obłędnie pyszne.
Czego chcieć więcej?
A co do śniadanka, koniecznie musicie zrobić te pierooogi♥ Są niesamowite!
były u mnie wczoraj na obiad, kilka udało mi się przemycić i jeszcze dziś mogłam zajadać się tymi pysznościami!
Planuję znów je zrobić, a co! :D


drożdżowe pierogi z malinami ze śmietaną i cukrem
Inspiracja.

Posprzątać. Zrobić obiad. Upiec ciacho. Zobaczyć mecz. Rower.
Plany są, zatem lecę je realizować! 
Udanego dnia! :*

21 komentarzy:

  1. Pierogi cudo! Koniecznie muszę je zrobić! Miłego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. genialne! tyle czasu się za nie zabieram.. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. robiłam i potwierdzam ich genialnośc!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepyszne, oj tak! Jedno z najlepszych ciast pierogowych jakie jadłam. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądają obłędnie <3 Cudowne. Musze najpierw zwykłe pierogi sobie na śniadanie zrobić, ale drożdżowych też koniecznie spróbuję i to z malinami ;D
    Miłej soboty :*

    OdpowiedzUsuń
  6. jak ja dawno pierogów nie jadłam! pora zrobić ... może właśnie takie drożdżowe ;)
    w takim razie udanej soboty! :>

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądają pysznie, smakują na pewno jeszcze lepiej! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierogi z malinami mniam mniam :D Nie dziwię się, że je przemyciłaś :) aaa drożdżowe musiałybyć rewelacyjne :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja także się w końcu wyspałam <3 Drożdżowych nie miałam jeszcze okazji jeść :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też się dzisiaj w końcu wyspałem i nie wstałem przed 7! :D Pierożków z malinami jeszcze nie miałem okazji próbować, tym bardziej drożdżowych! Wyglądają zachęcająco!

    OdpowiedzUsuń
  11. też muszę je w końcu zrobić, wyglądają genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierogi ze śmietanką <3 mniam!
    Ja się nadal nie mogę wyspać :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak wlasnie pieknie wygladają <3 !

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę , muszę koniecznie zrobić takie cudeńka ale jagodami bo to one są moimi ulubionymi letnimi owocami ale oczywiście z malinami też nie pogardzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ooo, na rowerze też dziś byłam ;)
    a drożdżowe pierogi sa najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę koniecznie spróbować drożdżowych pierogów! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ciekawy przepis , takich jeszcze nie robiłam

    OdpowiedzUsuń
  18. Kuszą mnie, ale w domu jedynie ja zjadłabym pierogi na słodko :( Podrzucisz resztę ? :D

    OdpowiedzUsuń