poniedziałek, 21 lipca 2014

177. Plackuję dziś, a jutro wyjeżdżam!

Znów duszno :O. Znów grzeje. Ale ja tam nie narzekam! W końcu wakacje są!
Tak mnie rano naszła ochota na placuszki, więc musiałam je usmażyć! :D
Niby takie proste, a smakowały genialnie!


pełnoziarniste placki z gorącymi malinami i białą czekoladą

PRZEPIS
jajko
łyżka miodu
1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
1/2 szkl mąki pełnoziarnistej
100g kefiru/ maślanki

Wszystkie składniki dobrze wymieszać w misce. Smażyć placki na rozgrzanej patelni z obu stron. Podawać z ulubionymi dodatkami. :)



A jutro znów wyjeżdżam, tym razem do przyjaciółki jeszcze z podstawówki... znów szykują się udane dni! ostatnio jakoś dużo u mnie się dzieje... odpowiada mi to ! :)

26 komentarzy:

  1. Maliny z białą czekoladą to chyba najlepszy letni duet <3
    Miłego wyjazdu, baw się dobrze ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Baw się dobrze kochana :*
    Placki grubiutkie, pysznie wyglądają, a o połączeniu malin z biała czekoladą to nie trzeba nawet wspominać, że doskonałe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mniam, zrobić tak apetyczne zdjęcie placuszków to dla mnie wielka sztuka więc szacun!

    OdpowiedzUsuń
  4. Połączenie malin z białą czekoladą jest genialne <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Placuszki idealne jak dla mnie <3 Pełnoziarniste, czytaj: zdrowe :)
    Oj tak, zdecydowanie się u Ciebie dużo dzieje ostatnio!

    OdpowiedzUsuń
  6. To udanego wyjazdu Ci życzę! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. widzę, że dzisiaj plakowałyśmy razem :)
    udanej zabawy! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No i dobrze, że się dużo dzieje! :D
    I ja też dzisiaj plackuję :3

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko pięknie i smacznie się komponuje! Aż ślinka cieknie mimo, że po sytym śniadaniu brak miejsca na cokolwiek :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też chcę tak zacząć dzień! Mam na myśli pysznie i idealnie! *.*

    OdpowiedzUsuń
  11. mm pyszne połączenie, gorące maliny i biała czekolada <3 i te puszyste placki, czemu mi nigdy takie nie wychodza ;c

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie puszyste, wyglądają b.smacznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wieża placków naprawdę ładna ;)
    Intryguje mnie zawsze spora liczba wykrzykników w wypowiedziach. Chcesz na mnie nakrzyczeć? :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak dużo sie dzieje to jak najbardziej dobrze. Takie dni sa najlepsze!
    Ciepłe maliny z białą czekoladą, kurdee! *.*

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszczę tylu atrakcji w wakacje...u mnie jak na razie straszne nudy :/
    PS. Czekolady było więcej ale na dnie kaszy, aby się do niej ''dokopać'' :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Patrząc na to zdjęcie zrobiłam się głodna. Cudowne są te placuchy! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. biała czekolada i maliny to idealne zwieńczenie tej jakże cudnej plackowej wieży :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Biała czekolada! Do gorzkiej nie ma startu, ale nigdy nie potrafię się jej oprzeć... Uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Oja ! Raj na ziemi ! Narobiłaś mi smaka ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Udanego wyjazdu :) Baw się dobrze <3 Wspaniała góraa ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. najprostsze połączenia zawsze są najlepsze, te placki skradły serducho! :D
    udanego wyjazdu i niegasnącego dobrego humoru:))

    OdpowiedzUsuń
  22. na pewno były bardzo dobre ,wierzę ci :D
    wyglądają super, piramida z placuszków a na wierzchu same dobre rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam oglądać Twoje pancakes! Zawsze są mega puszyste i cudownie podane <3

    OdpowiedzUsuń