wtorek, 29 lipca 2014

182. Cukinia w plackach? + pomysły na obiad/kolację

W końcu się przełamałam... i zrobiłam te placki!
Za długo z nim zwlekałam, ale warzywa w słodkiej wersji to nigdy nie było dla mnie.
Do dziś, bo z ręką na sercu mogę powiedzieć, że to jedne z lepszych jakie jadłam, serio!
W smaku jak brownie, do tego rozpuszczona czekolada, wszystko pasowało idealnie <3
Teraz kolej na ciasto z cukinią, polecacie?:)


placki a'la brwonie z cukinią i rozpuszczoną gorzką czekoladą


Przepis tu. Polecam!


A, że w tym roku zbiory cukinii z mojego ogródka są taak obfite, że non stop pichcę coś z cukinii, 
słoików to już chyba z 50 mam, placki, leczo już są nudne, no to kombinuję co tu jeszcze by z niej zrobić :D

Z kilkoma propozycjami dzielę się z Wami, koniecznie spróbujcie ! :D


cukinia faszerowana♥

frytki z cukinii

ciasto francuskie z cukinią, pomidorkami i mozzarelą

Cukinia 2014

34 komentarze:

  1. Przez Twoje dzisiejsze zdjęcia właśnie dostałam ślinotoku! :p
    Cukinia jest świetnym warzywem, takim uniwersalnym, że praktycznie do wszystkiego pasuje, na słodko i na słono ;)
    Mogę polecić brownie cukiniowe, kiedyś robiłam:
    http://gotowaniena102.blogspot.com/2014/04/175-zdrowe-brownie-z-cukinia-to-mozliwe.html :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ej to może przyślij mi trochę tej cukinii? :D
    Placki wyglądają na iście czekoladowe, no i to ciasto francuskie z cukinią, pomidorkami i mozzarellą, hm pyszne!

    I z lekkim opóźnieniem (tylko 3 miesiące..) - dodałam wreszcie przepis na domowy sernik,a pamiętam, że bardzo Ci na nim zależało :D Przepraszam, że tyle to zajęło :*
    http://recipesaseasyasabc.blogspot.com/2014/04/224-sernik-ktoremu-nie-odmowie.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Polecaaam cukiniowe brownie , jest równie pyszne jak pancakes ! ;)
    Cukiniowe frytki są the best , wiem bo sama się o tym przekonałam <3

    OdpowiedzUsuń
  4. tak z rana się znęcasz nad pozostałymi.. ?! nie dość, że te placki i płynąca po nich niczym wulkan czekolada, to jeszcze frytki cukiniowe i cała reszta.. można sobie za to dać uciąć rękę! albo nie.. nawet i brutalnie urżnąć! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. tą roztopioną czekoladą mnie kupiłaś!
    frytki z cukinii to świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Polecam bardzo cukiniowe ciasto! :) Genialne jest :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam cukinię i chciałam zrobić te placki ,ale zrezygnowałam hm...dziś znowu kupię i tym razem zrobię placki :p

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam te placki całym żołądkiem :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się pomysł na ciasto francuskie - oryginalnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Łoo jak tu wszystko dziś fenomenalnie wygląda. Cukinia, frytki, ciasto francuskie i ta lawina czekolady! No oczu nie mogę oderwać. A najlepsze co jest ostatnio na tym blogu to niesamowicie pozytywna energia. Nigdzie nie zapisana, a jakby od lap topa ciepło biło :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Pysznie wyglądają te placki. Taki stosik to bym zjadła na śniadanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cukiniowo dziś u Ciebie! A zapachy w domu na pewno nieziemskie! *.*

    OdpowiedzUsuń
  13. ale pyszny stosik <3 i ta czekolada!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak dla mnie to: CUKINIA WSZĘDZIE! Uwielbiam warzywne słodkości!

    OdpowiedzUsuń
  15. wow, te placki wygrywają z wszystkimi czekoladowymi śniadaniami, które jadłam! wyglądają obłędnie, totalne zasłodzenie, ale z zdrową wkładką z cukinii :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Faszerowana cukinia, jak i bakłażan - to jest to! Placków na słodko nie jadłam, ale zabieram się za to jak tylko cukinia wpadnie w moje ręce. Na wytrawnie je uwielbiam, z jogurtem naturalnym :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Warzyw na słodko można nie lubić? Niemożliwe :P
    Hiehie, też mam cukinii sporo, ale nie aż tyle ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Boże drogi.. rozpływam się. Uwielbiam cukinię na słodko jak i na wytrawnie, pyszności!

    OdpowiedzUsuń
  19. Te placuszki wyglądają niesamowicie, woah!
    Kiedyś i ja faszerowałem na obiad cukinię, ale moją wypchałem lepiącą się kaszą pęczak z suszonymi pomidorami, oliwkami i pietruszką :)
    Podziel się kilkoma cukiniami! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Co jak co, ale cukinię to ja lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  21. makaron z tartą cukinią też jest pyszny! polecam (: tak się odwdzięczę za ten pyszny pomysł na placki ;>

    OdpowiedzUsuń
  22. Chyba się wproszę na te pyszności *.*

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja mam mnóstwo cukinii w ogródku, więc na pewno skorzystam z Twoich pomysłów ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jeju wygląda nieziemsko !!! super zdj, musiało być pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Podobają mi się te cukiniowe propozycje : )

    OdpowiedzUsuń
  26. pierwsze zdjęcie placków *-* ta czekoladaa to coś pięknego ;p

    OdpowiedzUsuń
  27. te zdjęcia placków wyglądają cudownie:D obserwuje:) uwielbiam cukinie:) w różnej postaci musze frytki zrobić;p

    OdpowiedzUsuń
  28. Dwa razy jadłam awokado i niestety były to dwie porażki :D Ale te placki wyglądają kusząco ! :) Choc na razie zrezygnuję, bo nie jem czekolady :(

    OdpowiedzUsuń
  29. jak robisz cukinie do sloiczków ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w zalewie octowej, musztardowej, curry, później jeszcze sałatkę warzywną z cukinią no i leczo :))

      Usuń
    2. Haniu a dało by rade je zrobic w wersji neutralnej? w sensie bez soli/cukru... bo potem moglabym uzyc raz do owsianki raz do wypieku czy cos...a tak z octu to nie bardzo :D hahah masz jakiś pomysł ?

      Usuń
    3. kurczę nie wiem co Ci doradzić, bo nie robiłam nic takiego. W sumie też się nad tym zastanawiałam i czytałam gdzieś, że cukinię można mrozić, ale ja jeszcze nie mroziłam więc nie wiem czy to warto :)

      Usuń