środa, 30 lipca 2014

183. Budyń rabarbarowy.

Uwielbiam budynie, domowe to jeszcze bardziej!
Rabarbar też od nie dawna uwielbiam :)
Ostatnio zostałam obdarowana dużą ilością tych łodyżek, pomyślałam, czemu nie?
Wyszło naprawdę pysznie :)

budyń rabarbarowy z dżemem wiśniowym
PRZEPIS
2łodygi rabarbaru
1 i 1/4szkl mleka
cukier lub inne słodzidło
2 łyżki mąki ziemniaczanej

Rabarbar umyć, oczyścić i pokroić na mniejsze kawałki. Udusić do miękkości z odrobiną wody. Następnie zmiksować blenderem z szklanką mleka i cukrem, zagotować. Mąkę wymieszać z resztą mleka, wlać do gotującej się masy. Gotować do zgęstnienia, ciągle mieszając.


Dziękuję za wczorajsze, wspaniałe komentarze, tak duużo ich było, nawet mama z siostrą zaskoczone były! :)
Nawet nie wiecie ile sprawia mi to radości, uśmiechu, że tu zaglądacie, naprawdę dobrze mi tu jest :)
I nie tylko tu, ostatnio moje życie tak się zmieniło, ja się zmieniłam, widzę to, i nie tylko ja inni też.
lepiej, o wiele, lepiej, dziękuję Ci tato, że mi pomagasz, bo ja wiem, że to dzięki Tobie :*

21 komentarzy:

  1. budyń rabarbarowy, już sama nazwa brzmi cudownie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdybym tylko miała rabarbar to chęcią zrobiłabym sobie takie cudo ... ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja rabarbar jadłam dawno temu w cieście babci - smakował mi :-D
    Cieszę się ,że wszystko się układa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny! Musiał smakować doskonale!

    OdpowiedzUsuń
  5. akurat właśnie mam rabarbar :)
    wypróbuję, też lubię budynie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeżeli smakuje jak wygląda-biorę w ciemno!

    OdpowiedzUsuń
  7. wygląda i brzmi przepysznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kocham domowy budyń, a twój wygląda bardzo apetycznie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak przyjemnie się czyta, że kwitniesz! :) A budyń chętnie bym zjadła! Od zaraz! *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale pysznie wygląda. Nie ma nic lepszego niż budyń! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna konsystencja! Już się zakochałam w tym budyniu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie słyszeć, że u Ciebie coraz lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja mam jeszcze tyle rabarbaru w ogródku i wiem, jak go wykorzystam!

    OdpowiedzUsuń
  14. :)
    Też dziś budyniowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zatęskniłam za rabarbarem.
    Cudowny budyń!

    OdpowiedzUsuń
  16. Super, że się coraz lepiej układa! :) Dobrze czytać takie informacje. I jeszcze oglądać takie śniadania ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Hmm, średnio przepadam za rabarbarem, chyba, że w cieście. Ale kto wie, może w wersji budyniowej by mi podszedł? :D
    Fajnie, że masz wsparcie w tacie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne połączenie smaków! Ja budyniu jeszcze sama nie robiłam ale babciny jest genialny ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. za rabarbarem raczej nie przepadam, no chyba, że w kompocie ;) ale coś mi sie wydaje, że taki budyń to to było by zupełnie inne spojrzenie na te owocowe łodygi ;]

    OdpowiedzUsuń
  20. Mmm ale mi narobiłaś apetytu na taki budyń!

    OdpowiedzUsuń
  21. Domowy jest najlepszy :D Ja wczoraj zajadałam czekoladowy z granolą :D

    OdpowiedzUsuń