piątek, 11 lipca 2014

169. I jak tu odmówić?

No bo jak dostanie się 15 jagodzianek, pół blachy pysznego ciasta i jeszcze kruche babeczki to chyba wiadomo co będzie na śniadanie! :D
nie mogłam się powstrzymać, a od czasu do czasu takie śniadanie właśnie lubię zjęść :>
 uprzedzam! zdjęcia są fatalne -,-



jagodzianka, ciasto z malinami, porzeczkami, beza i kokosową kruszonką, babeczka(nie doczekała się zdjęcia :D)

kurczę sama nie mogę uwierzyć, jest chyba coraz lepiej, czasem na prawdę siebie nie poznaję, wiadomo, czasem jest ciężko, w głowie pojawiają się niechciane myśli ale ja ciągle walczę, jak trzeba to powtarzam sobie kilka słów, przypominam sobie pewne wspomnienia, rozmowy, które mnie motywują! ja to zrobię! Obiecałam! 

23 komentarze:

  1. co tam zdjęcia, kiedy na talerzu takie cuda :-) a to przecież owoce same - samo zdrowie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ile bym dała za taką jagodziankę <3
    + bardzo się cieszę, że sobie radzisz! i oby było coraz lepiej! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. haha śniadanie jak deser :D
    ale czasami można sobie pozwolić ,zwłaszcza jak masz takie cudne rzeczy :)
    babeczka została zjedzona w drodze po aparat :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam jagodzianki i ciasta z kruszonką, więc chyba miałabym na Twoim miejscu cały dzień przepełniony słodyczami :P
    Nawet nie wiesz, jak się cieszę, gdy czytam na Twoim blogu takie pozytywne wpisy! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A i ja się niezwykle cieszę, że się przełamujesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. skubnęłabym sobie tego pysznego ciasta!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mmm... aż nabrałam ochoty na jagodziankę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzymaj się! :) A śniadanko godne pozazdroszczenia! :P

    OdpowiedzUsuń
  9. tymi ciastami skradłaś piątkowe śniadanie:b

    OdpowiedzUsuń
  10. Podziel się ze mną choć jedną domową jagodzianką :D

    OdpowiedzUsuń
  11. w końcu obietnic trzeba dotrzymywać :) cieszę się niezmiernie, że takie postępy u ciebie :)
    no i przyznaję Ci rację, nie da się odmówić tak apetycznej jagodziance! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. To dobrze :D Super, świetnie, tylko tak w 100% uwierz, ze jesteś w stanie osiągnąć to czego tylko chcesz a jesteś wygrana ;D
    A jak chcesz uczynić kogoś szczęśliwym, to upiecz i przywieź mi takie cuda ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. mmm.. to ciasto wygląda pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też bym nie pogardziła takimi pysznościami ^_^

    libellule21.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Niesamowicie cieszy mnie to, że u Ciebie coraz lepiej! Tak trzymaj :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ohh jak słodko od rana ;)) Pysznie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Jagodzianki *.* Jak Ci jeszcze jakieś zostały to chętnie przyjmnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. ojj teraz marzy mi się jagodzianka i szklanka mleka na śniadanie :D

    OdpowiedzUsuń
  19. jejkku jak milo się czyta takie slowa keep going :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Jaka duża ta jagodzianka!

    OdpowiedzUsuń
  21. ja bardzo lubię takie śniadania, ale dawno mi nie było dane tak sobie ciastować z rana ;p

    OdpowiedzUsuń
  22. Aż mi w brzuszku zaburczało :D Ja bym nie odmówiła <3

    OdpowiedzUsuń