wtorek, 1 lipca 2014

159. Zwyczajnie z mamą!

Dziś nie ma żadnej super inspiracji na śniadanie...
Dziś wstaję wcześniej, jadę do piekarni, kupuję świeżutkie bułeczki, wracam, z ogródka zabieram sałatę , rzodkiewkę, szczypiorek, w domu robię śniadanie, budzę mamę i zapraszam do kuchni.
Uwielbiam robić jej takie niespodzianki :)
Uwielbiam nasze wspólne śniadanka, przy których godzinami rozmawiamy o tym i o niczym.
Jak dobrze, że są wakacje!

wieloziarnista bułka z sałatą, szynką, serem, pomidorem, ogórkiem, rzodkiewką; sałatką jarzynową i szczypiorkiem; herbata


(Oczywiście mama miała identyczną bułkę co ja :D)

Słońce, słońce! i od razu lepiej!
Trzeba to wykorzystać, rowerku nadchodzę ! :D

25 komentarzy:

  1. aaaale bym zjadła taką bułeczkę z 'domowymi', a raczej 'ogródkowymi' pysznościami! wpraszam się do Ciebie na co najmniej tydzień! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie kanapki czasem są najlepsze, zwłaszcza jak ma się swój ogródek warzywny :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie śniadania, ale w towarzystwie rodzinki to chciałabym jadać częściej. Szczególnie świeżutkie bułki i warzywka robią tu swoje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie proste kanapki jeszcze w towarzystwie mamy smakują najlepiej! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja właśnie myślę, że to dzisiejsze śniadanie jest największą inspiracją!

    OdpowiedzUsuń
  6. ubóstwiam proste kanapki z chrupiącego pieczywa z jakimś dobrym serem i ogromną ilością świeżych warzyw! prostota jest najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jej, ale miło z Twojej strony. :) Zazdroszczę ogródkowych warzywek!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna niespodzianka :) Też uwielbiam takie robić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zwyczajnie? z mamą? ja bym powiedziała, że wyjątkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też się zgadzam, że wyjątkowo!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Może kiedys moja córka też zrobi mi takie pyszne śniadanie ,tylko ogródka brak .

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie śniadania mogą trwać wiecznie <3

    OdpowiedzUsuń
  13. To bije na głowę niejedno wymyślne śniadanie... Świeżo, zdrowo, sezonowo i w dodatku w doborowym towarzystwie.. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śniadanie z mamą musiało smakować jeszcze lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. W miłym towarzystwie widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. kanapka po prawej to moje najulubieńsze zestawienie :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak dla mnie są swietne, a w takim towarzystwie już wogole <3 !

    OdpowiedzUsuń
  18. Czasem wystarczą pyszne i zdrowe kanapki by móc celebrować śniadanie z bliską nam osobą ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zwyczajnie ale pysznie i tak jak lubię najbardziej :) !

    OdpowiedzUsuń
  20. kocham takie śniadanka i to jeszcze w towarzystwie najważniejszej osoby w moim życiu - mamuski *.*

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie pamiętam już kiedy jadłam śniadanie z mamą :)
    Właśnie w mojej kanapce zabrakło mi sałaty!

    OdpowiedzUsuń
  22. Zwyczajne....to idealne śniadanie z mamą :)

    OdpowiedzUsuń