niedziela, 13 lipca 2014

171. Omlet jak sernik!

Jakoś dawnoo nie było tu omleta!
Dziś jest i to chyba najlepszy jaki do tej pory jadłam!
Bo ja kocham wszystko co twarogowe! :D
a serniki to najbardziej <3
ten omlet smakiem przypomina sernik, dlatego jedząc go byłam w raju *-*
Do tego słodziutkie truskawkii, którymi jeszcze mi jest się cieszyć :)
aaaa... to było genialnee śniadaniee *-*


omlet sernikowy z twarożkiem kokosowym* i truskawkami
 * serek naturalny wymieszany z łyżką kokosu


PRZEPIS
150g twarogu
jajko
łyżka cukru
łyżka mąki pełnoziarnistej
1/2 łyżeczki proszku do pieczenia

Twaróg zmiksować z jajkiem i cukrem na gładką masę, dodać mąkę i proszek i znów miksować. Smażyć z każdej strony około 5 minut na małym ogniu. Podawać z ulubionymi dodatkami! :)

19 komentarzy:

  1. Sernik z patelni ? Mmmm już wyobrażam sobie jego smak , szczególnie z takimi pysznymi dodatkami <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Smacznie tu u Ciebie!! Pozdrawiamy i zapraszamy do Nas!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo, chyba w najbliższej przyszłości wypróbuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno wypróbuję! Wygląda tak pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszmy się truskawkami, póki jeszcze można je gdzieś dorwać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sorki, ale ja chciałam się zapytać o ten przepis: http://waniliaaa.blogspot.com/2014/05/105-bananowy-poranek.html
    Należy wyciągnąć kluseczki od razu po 3-4 minutach, czy gdy wypłyną do góry + 3-4 minuty? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przepraszam, że dopiero teraz!
      yy... niech sobie przypomnę :D
      od razu ! :D
      w sumie to jeśli wypłyną na góre to po chwileczce możesz już wyciągać :)

      Usuń
  7. twarogowe rzeczy są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. czegoś takiego jeszcze nie jadłam, biorę przepis i jutro testuje :D

    OdpowiedzUsuń
  9. i że ja go jeszcze nie robiłam...zapisuję :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ukradłabym Ci te truskawki! :D
    Omlet wygląda niezwykle kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sernikowy wciąż przede mną, ale ten twój wyszedł genialnie. Chyba w koncu się zabiorę za ten sernik z patelni :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeśli ten omlet smakuje jak sernik to ja jestem całkowicie kupiona! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak sernik? Oj to czuję, że smak tego omleta by mi bardzo podpasował :)

    OdpowiedzUsuń
  14. zapisałam sobie i mam nadzieję ,że w najbliższym czasie spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń